Café mellem Ringsted og Køge?
Fra : anders

Dato : 23-11-06 22:22

Hej

Er der nogen herinde, der kender et godt frokoststed mellem Ringsted og Køge
(evt. i Køge by). Gerne en café.

Steder som f.eks. Jensens Bøfhus er IKKE et godt frokoststed

Mvh
Anders

Fra : Torben Madsen

Dato : 24-11-06 00:39

Hej Anders.
Jeg må desværre meddele dig at du må leve med at du ikke kan finde noget
mellem de to byer du nævner. Men hvis du kunne leve med at spise fx i
Ringsted så er der en glimrende Italiensk spise sted på torvet, den har
navnet "Italie Italie".
I Køge kan du også finde stæder og få et måltid men jeg har dog ikke fundet
noget som overstiger det i ringsted.
mvh
Torben Madsen

Fra : MLN

Dato : 24-11-06 14:26

Altså ... Rådhuskroen i selve Ringsted er fantastisk efter min smag .... og
jeg tager heller ikke på Jensens møghus ....

Yours
Martin Lynge

Hent en gratis SPAMfighter her.