udlejling af "varme ting" til buffet
Fra : fie@mash4077.dk

Dato : 20-11-06 19:19

Hej Gruppe!

I har før hjulpet mig når jeg har været i nød, så jeg vil igen
gøre brug af jeres store viden

Jeg skal lave en buffet et en fest og vil meget gerne have, nogle
"varme brikker" som jeg kan holde maden varm ved, lige ledes vil jeg
gerne have en "suppe gryde" som jeg tit har set når jeg selv har
været steder med buffet .... kan den slags mon lejes?? eller er det
kun for de professionelle?

Det må meget gerne være i det midt jydske hvis nogen kender til et
sted, men giv mig gerne steder I kender hvor end det er i Danmark.

Venlig hilsen

Sofie

Fra : Poul F. Andersen

Dato : 20-11-06 19:59

<fie@mash4077.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Hej Sofie,

Svar: Et tændt fyrfadslys under et simpelt stativ holder alt varmt.......
En suppegryde kan du få billigt hos isenkræmmeren, og den kan genbruges
mange gange

--
Venligst
Poul F. Andersen

OBS: Ved direkte henvendelse, skal du fjerne dyret fra min emailadresse....

Fra : Tina

Dato : 20-11-06 20:03

[...]

-----

http://www.kaithorcatering.dk klik på Hovedmenu og vælg derefter
"udlejning".

Tina

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 21-11-06 19:08

> [...]
>gerne have en "suppe gryde" som jeg tit har set når jeg selv har
>været steder med buffet .... kan den slags mon lejes?? eller er det

http://www.meldgaard.com/dkcontent/default.asp?VIRKSOMHED=SERVICE

Meldgaard udlejer vist ALT fra en gravko til en saltbøsse

VH Pernille

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 21-11-06 19:11

"Pernille Højgaard" <pl@praxis-it.nospam> skrev i en meddelelse

> [...]

Kan du "nøjes" med en 40 liters? :D
http://www.meldgaard.com/dk/service/produkter/service/diverse/21_135.jpg

VH Pernille

Fra : Vibe

Dato : 22-11-06 10:07

Hej Sofie!

I IKEA har de nogle fantastiske bordskaanere/madvarmere, som hedder
Ordning til en halvtredser. Og de holder *virkelig* maden varm (med to
fyrfadslys, holder de saucen ligesaa varm som den var, da den forlod
blusset) . Og saa synes jeg ogsaa, at de er ret flotte at se paa.

Du kan lige kigge paa dem

http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/CategoryDisplay?storeId=14&catalogId=10103&langId=-12&topcategoryId=15570&parentCats=15570*15679*15683&categoryId=15683&cattype=sub

Held og lykke med din buffet

Mange (varme) hilsener,

Vibe

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 22-11-06 11:52

"Vibe" <vibefriborg@hotmail.com> on onsdag 22. november 2006 at 10:07
+0100 wrote:

> [...]
>fyrfadslys, holder de saucen ligesaa varm som den var, da den forlod
>blusset) . Og saa synes jeg ogsaa, at de er ret flotte at se paa.

De er rigtig gode - jeg har selv en 4-5 stykker af samme type. Fremragende
når man skal holde meget mad varmt på en buffet. Eneste problem kan være
at de faktisk varmer helt vildt. Det har jeg løst ved at lægge en
granitflise imellem risten og skålene.
Granitfliserne købte jeg i et byggemarked og fik skåret til hos den lokale
murermester - det kostede 2 flasker rødvin og en halv times hygsom sludder
om hvad der er rigtig mad for en håndværker

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Vibe

Dato : 22-11-06 12:07

Frank Løkkegaard wrote:

> Eneste problem kan være at de faktisk varmer helt vildt.

Ja, for pokker, de bliver hurtigt hede. I stedet for to fyrfadslys i de
smaa uddybninger, saetter jeg normalt saa bare et fyrfadlys lige midt
imellem dem. Din loesning med fliserne er for oevrigt droensmart.

Flere varme hilsener,

Vibe

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 22-11-06 13:34

"Vibe" <vibefriborg@hotmail.com> on onsdag 22. november 2006 at 12:07
+0100 wrote:
>Din loesning med fliserne er for oevrigt droensmart.

He he - og det ser skideflot ud.

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311