ATT. Frank Løkkegaard - vodka.
Fra : Padre

Dato : 19-11-06 17:43

Vi talte en gang for lang tid siden om vodka - nu har jeg fået prøvet Grey
Goose, og <Jyde Mode = ON> den er rigtig god <Jyde Mode = OFF>.

Den er silkeblød, velsmagende og elegant.

Til gengæld har jeg faktisk ikke fået forsøgt altai'en endnu
--

Padre
Inventor of the Plonkificator 3600 wih twin, strontium-enforced,

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 20-11-06 09:03

"Padre" <spirito_santo@deadend.yahoo.com> writes:

>Den er silkeblød, velsmagende og elegant.

Det er nemlig det den er - jeg har netop smagt en anden russer. En såkaldt
billig russer til ca. 60 kr flasken syd for grænse, Parliament. det er kun
et at sige: Den var it ring'

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Padre

Dato : 20-11-06 09:31

"Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> wrote in message

> Det er nemlig det den er - jeg har netop smagt en anden russer. En såkaldt
> billig russer til ca. 60 kr flasken syd for grænse, Parliament. det er kun
> et at sige: Den var it ring'

Ah - du har selv prøvet den. Jeg kommer ikke så meget i grænselandet - en
naturlig følge af at være københavner, men til gengæld har jeg så Juuls
vinhandel (www.juuls.dk)

I går opdagede jeg, at 16-årig lagavulin kun koster 330 i Metro. Det bliver
interessant at se, hvor længe jeg kan besidde den viden uden at volde
permanent skade på mit dankort. Det første døgn er gået OK, omend med lette
trækninger.

Fra : Claus Albæk

Dato : 21-11-06 20:44

Frank Løkkegaard wrote:

> Det er nemlig det den er - jeg har netop smagt en anden russer. En såkaldt
> billig russer til ca. 60 kr flasken syd for grænse, Parliament. det er kun
> et at sige: Den var it ring'

Hej Frank

Andre anbefalinger?... jeg har efterhånden badet mig igennem voldsomme
mængder af den Kristall moskovaya du anbefalede mig for et par år siden
og den er jo fremragende.

mvh.
Claus