Ketchup reklame?
Fra : Torben

Dato : 10-11-06 21:37

Hej venner,

jeg har indgået et væddemål med en kollega ang. den bornholmske reklame for
ketchup - i ved, ham der sidder i køkkenet og fabler om at etiketten står på
hovedet

Jeg siger at det er Beauvais der står bag, han mener at det er Heinz!

Hvem har ret? (der står en god kasse julebryg på højkant)

Fortsat god weekend.

mvh.
Torben

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 10-11-06 21:59

Torben skrev:
> [...]
>
> Jeg siger at det er Beauvais der står bag, han mener at det er Heinz!
>
> Hvem har ret? (der står en god kasse julebryg på højkant)

Det har du. Men Heinz smager bedre.

Venlig hilsen Dikte

Fra : Max

Dato : 10-11-06 22:08

Hej

> Det har du. Men Heinz smager bedre.

Begge dele er noget sukkerstads :)

--
Mvh Max

Fra : Torben

Dato : 10-11-06 22:18

"Benedikte Brisson" <kuduli@vide.invalid> wrote in message

> Det har du. Men Heinz smager bedre.

Hej Dikte,

yes, Heinz er også familiens favorit!

Kan det dokumenteres at jeg har ret?

mvh
Torben

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 10-11-06 22:33

Torben skrev:
> "Benedikte Brisson" <kuduli@vide.invalid> wrote in message
>
> Hej Dikte,
>
> yes, Heinz er også familiens favorit!
>
> Kan det dokumenteres at jeg har ret?

Det må det kunne. Der var et spørgsmål om samme reklame i Beauvais'
tomatspil forleden dag, så mon ikke der kan findes noget på deres
hjemmeside (altså en seriøs Beauvais-side, ikke www.tomatketchup.dk).
Nå, jeg kunne ikke finde noget på www.beauvais.dk, men prøv at kontakte
deres kundeservice.

Venlig hilsen Dikte

Fra : Jesper Mehlsen

Dato : 10-11-06 22:38

> Det har du. Men Heinz smager bedre.
>
> Venlig hilsen Dikte
Hejsa

Begge smager sådan set udmærket. Vi bruger begge her i huset. Den ene er
lidt feminin (Beauvais) og den anden maskulin (Heinz). Nogen gange har
man lyst til den ene, og andre gange den anden. Lidt som med vin... Det
er ikke hver dag det skal være Bordeaux.

Hilsen Jesper

Fra : Jens Axel Søgaard

Dato : 10-11-06 22:48

Benedikte Brisson skrev:

> Det har du. Men Heinz smager bedre.

Det kommer vel an på, hvad du bruger ketchuppen til?

--
Jens Axel Søgaard

Fra : Kim Schulz

Dato : 10-11-06 22:05

On Fri, 10 Nov 2006 21:58:33 +0100
Benedikte Brisson <kuduli@vide.invalid> wrote:
> Det har du. Men Heinz smager bedre.
nejda. Heinz smager af sure tomater. Beauveis er derimod let krydret og
smager meget bedre.

(godt smag ikke kan diskuteres)

--
Kim Schulz | Private : http://www.schulz.dk
Kim@schulz.dk | Business: http://www.devteam.dk

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 11-11-06 18:34

"Kim Schulz" <kim@schulz.dk> skrev i en meddelelse

> (godt smag ikke kan diskuteres)

Det kan det bestemt!

Folk der kender den gode smag kan kende forskel.

Eksempel:

Jeg drak i mange år almindelig kaffe og mente, at det smagte fint.
Da jeg holdt op med at ryge dalede mit kaffeforbrug og det begyndte at blive
svært at få 500-grams vacum-posen tømt inden det smagte grimt. (!)

Så opdagede jeg en lille kaffebutik i Århus (Altura) hvor jeg begyndte at
købe små poser kaffe - 250 gram. Oh det smagte godt. Heeeelt viiiiildt godt!

Og da jeg således havde smagt kaffe, der smagte rigtig godt, så kan jeg love
dig, at der var god og dårlig smag. Min mor derimod - hun synes stadig at
Rød Karat smager godt. *S*

Selvfølgelig kan god smag diskuteres. *S*

Mvh. Lisbeth

Fra : Max

Dato : 11-11-06 18:42

Hej Lisbeth

> Selvfølgelig kan god smag diskuteres. *S*

Naturligvis, det er vel snart det eneste der kan diskuteres.

Og jeg ved hvad du mener med rygningen, ikke bare giver
det dårlig smag, men det er også ekstremt dårlig smag
at ryge.

--
Mvh Max

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 11-11-06 18:44

> Og jeg ved hvad du mener med rygningen, ikke bare giver
> det dårlig smag, men det er også ekstremt dårlig smag
> at ryge.

Jeg talte ikke om rygningen. Men om kaffen.
Og Heinz smager også bedre en bøvæ *S*

Fra : Max

Dato : 11-11-06 19:05

Hej Lisbeth

> Jeg talte ikke om rygningen. Men om kaffen.

Nej, du talte om kaffens smag :)

> Og Heinz smager også bedre en bøvæ *S*

Netop her kommer det så op om man kan sige det
sådan, det smager anderledes, men om det smager
bedre må vel være den enkles smag der må afgøre det.

--
Mvh Max

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 11-11-06 22:13

> Netop her kommer det så op om man kan sige det
> sådan, det smager anderledes, men om det smager
> bedre må vel være den enkles smag der må afgøre det.

Tjoh... og nogle vil hellere have citronmåne fra tanken end min
chokoladekage *G*

Fra : Max

Dato : 11-11-06 23:35

Hej Lisbeth

> Tjoh... og nogle vil hellere have citronmåne fra tanken end min
> chokoladekage *G*

Ja, man kan undres, sådan er tingene jo i virkeligheden ofte
skruet sammen, nogle foretrækker også vin selv om de kan få øl.

--
Mvh Max

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 12-11-06 19:35

> Ja, man kan undres, sådan er tingene jo i virkeligheden ofte
> skruet sammen, nogle foretrækker også vin selv om de kan få øl.

Apropos øl.... i mange år drak jeg ikke øl, fordi det smagte hæsligt. Men da
jeg så blev præsenteret for alle mulige andre øl end de klassiske danske, SÅ
kunne jeg smage det. Nu er jeg vild med øl - fra Ørbæk, Svanneke o.m.a. Og
jeg vil i dag hellere have øl end vin.

Fra : Brian S

Dato : 12-11-06 21:27

> [...]
> kunne jeg smage det. Nu er jeg vild med øl - fra Ørbæk, Svanneke o.m.a. Og

Du har dog stadig noget til gode: Brøckhouse og Herslev.

Fra : Max

Dato : 12-11-06 21:52

Hej Brian

> Du har dog stadig noget til gode: Brøckhouse og Herslev.

Og jeg går og glæder mig til at få fat i noget skibsøl fra Refsvindinge.

--
Mvh Max

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 13-11-06 15:08

Brian S wrote:

> Du har dog stadig noget til gode: Brøckhouse og Herslev.

For slet ikke at tale om Ølfabrikken, Heimdal, Mikkeler og Gourmetbryggeriet

Ebbe