illy hele bønner
Fra : (-Peter-)

Dato : 06-11-06 23:01

hej..

er der nogen der ved hvor jeg kan købe hele illy bønner i sådan en
metaldåse hvor der er en ventil i bunden der sørger for at beholde
smagen i bønnerne??

gerne i odense eller på nettet..

mvh
peter

Fra : Kim Schulz

Dato : 06-11-06 23:14

On 6 Nov 2006 14:00:51 -0800
"(-Peter-)" <garfieldpbj@mail-online.dk> wrote:

> [...]
>
> er der nogen der ved hvor jeg kan købe hele illy bønner i sådan en
> metaldåse hvor der er en ventil i bunden der sørger for at beholde

mener helt sikkert at føtex eller bilka plejer at have det.

--
Kim Schulz | Private : http://www.schulz.dk
Kim@schulz.dk | Business: http://www.devteam.dk

Fra : Ole Christiansen

Dato : 07-11-06 11:01

"(-Peter-)" <garfieldpbj@mail-online.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Prøv hos Winther - hjørnet af Vestergade/Kongensgade.

/Ole

Fra : (-Peter-)

Dato : 07-11-06 17:59

tak for begge svar..

vil gerne høre fra folk der ved hvor det kan købes med sikkerhed, og
gerne med pris...

mvh
peter

Fra : kh

Dato : 07-11-06 20:16

"(-Peter-)" <garfieldpbj@mail-online.dk> wrote in

> tak for begge svar..
>
> vil gerne høre fra folk der ved hvor det kan købes med sikkerhed, og
> gerne med pris...

Jeg har set dem i Kvickly i Sønderborg, men kan ikke huske prisen. Jeg har
selv købt Illy bønnerne fra nedenstående webshop i forbindelse med køb af
"kaffehardware":

http://www.espressocoffeeshop.com/store/coffee_illy.html

/kh

Fra : Ole Christiansen

Dato : 08-11-06 09:04

[...]

Er du handicappet eller bare doven.?

/Ole

Fra : (-Peter-)

Dato : 09-11-06 20:36

sidstnævnte.. men yderligere har jeg ikke så meget tid..

mvh
peter