Rødbedesalat
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 01-11-06 12:53

Hej

I Matematisk Kantine på Århus Universitet har jeg fået den mest
fantastiske rødbedesalat.

Det var helt fintrevet rødbede og så en dressing af fløde.

Når jeg søger på rødbedesalat får jeg mere eller mindre kun
resultater, hvor rødbederne skal koges først, men det tror jeg altså
ikke den her var.

Er der nogen der kan nikke genkendende og poste mig en opskrift?

Det vil nemlig passe helt fint til sammenkogt og kartoffelmos. Det er
lige vejr til sådan noget, og så kan det stå og simre mens jeg er nede
og bade.

Mvh Trine

--
Så har vi udvidet butikken og fyldt den med julevarer og kurve
Vi er også klar med afdækningsgran, juletræer og dekorationsmateriale

Fra : Jens Axel Søgaard

Dato : 01-11-06 17:32

Trine Kornum Christiansen skrev:
> Hej
>
> I Matematisk Kantine på Århus Universitet har jeg fået den mest
> fantastiske rødbedesalat.
>
> Det var helt fintrevet rødbede og så en dressing af fløde.

Den kan jeg ikke huske.

> [...]
> ikke den her var.
>
> Er der nogen der kan nikke genkendende og poste mig en opskrift?

Mon det er noget i den her stil?

<http://www.sol.dk/opskrifter/samlingen/o0510110.html>

--
Jens Axel Søgaard

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 01-11-06 17:38

Jens Axel Søgaard <usenet@soegaard.net> writes:

> Mon det er noget i den her stil?
>
> <http://www.sol.dk/opskrifter/samlingen/o0510110.html>

Slet ikke. Det "knasede" når man tykkede, ligesom med revet gulerod.
Jeg overvejer lidt, om det er sådan en dressing min mor plejer at lave
til nye salatblade om sommeren. Det er bare fløde, eddike og salt.
Hmm. Det må jeg prøve.

Mvh Trine

Fra : Max

Dato : 01-11-06 17:50

Hej Trine

> Er der nogen der kan nikke genkendende og poste mig en opskrift?

Har du spurgt efter en opskrift i kantinen ?

--
Mvh Max

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 01-11-06 17:56

"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> writes:

> Har du spurgt efter en opskrift i kantinen ?

Ikke endnu. Jeg kommer der desværre ikke så tit mere. Men jeg gør det
næste gang jeg kommer derned. Jeg er sikker på at Jørgen gerne vil
dele. :)

Mvh Trine

Fra : Max

Dato : 01-11-06 20:13

Hej Trine

> Ikke endnu. Jeg kommer der desværre ikke så tit mere. Men jeg gør det
> næste gang jeg kommer derned. Jeg er sikker på at Jørgen gerne vil
> dele. :)

Og så kunne du jo passende dele ud til vi andre :)

--
Mvh Max

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 01-11-06 20:46

Trine Kornum Christiansen wrote:

> I Matematisk Kantine på Århus Universitet har jeg fået den mest
> fantastiske rødbedesalat.

Jeg formoder at det har været som gæst....

Mvh. Jørgen

--
http://www.aktiveforbrugere.dk/

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 01-11-06 20:51

Jørgen Rasmussen <jo-ra@tdc-net.dk> writes:

> Jeg formoder at det har været som gæst....

Tja, er alle kunder ikke gæster? Men jo, jeg har været der masser som
studerende og jeg har da også været til en del fester efterhånden.

Mvh Trine

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 01-11-06 21:13

Trine Kornum Christiansen wrote:

Klip

> Tja, er alle kunder ikke gæster? Men jo, jeg har været der masser som
> studerende og jeg har da også været til en del fester efterhånden.

Det var nu ikke liiiige det med kantinen jeg tænkte på. !

Jeg har læst en del af dine indlæg over de senere år, indtil jeg blev
træt af det.
Det var ikke just et billede af en universitetsstuderende man dannede
sig fra dem. Nej, nej, slet ikke. Tværtimod.

Men sådan kan man overraskes.

Mvh. Jørgen
--
http://www.aktiveforbrugere.dk/