Instant ingefær-drik med honning - hvor
Fra : LarsJ

Dato : 19-10-06 21:07

Jeg købte for et stykke tid siden noget instant ingefær-"te" (sødet med
honning) i Netto, som jeg nu er blevet mere eller mindre afhængig af....
Nogen der ved, hvor man kan købe sådan noget i Kbh. Jeg har forhørt mig
i et par kinesiske butikker på Amager, men de havde det ikke.

pft

Lars

Fra : Kim Schulz

Dato : 19-10-06 21:11

On Thu, 19 Oct 2006 22:07:04 +0200
LarsJ <jubija@yahoo.dk> wrote:

> [...]
> af.... Nogen der ved, hvor man kan købe sådan noget i Kbh. Jeg har
> forhørt mig i et par kinesiske butikker på Amager, men de havde det

har du kigget i netto jeg synes næsten altid de har den stående her
i den lokale netto.

--
Kim Schulz | Private : http://www.schulz.dk
Kim@schulz.dk | Business: http://www.devteam.dk

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 20-10-06 10:48

LarsJ wrote:
> [...]
> af.... Nogen der ved, hvor man kan købe sådan noget i Kbh. Jeg har
> forhørt mig i et par kinesiske butikker på Amager, men de havde det

Der ligger en fjernøst-forretning på Søborg Hovedgade (ca. på toppen af
bakken, dvs. de høje numre) der har noget sødet ingefærte. Om det er
honning, der er i kan jeg ikke lige huske.

Ebbe

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 20-10-06 11:42

Ebbe Kristensen skrev:

> Der ligger en fjernøst-forretning på Søborg Hovedgade

»Kina i Søborg«, hedder den, og har desuden et stort udvalg af
tetsubin¹ til meget rimelige priser.

Mvh,
Klaus.

¹) http://da.wikipedia.org/wiki/Tetsubin