Hvid Søbekål - Anbefales ! :-)
Fra : Spang

Dato : 09-10-06 03:22

Vores lokale museeum har en lille spiseafdeling, hvor de
laver gamle, Danske retter, en ny hver uge.

Så de havde "Hvid Søbekål" for et par uger siden. Fandt
en opskrift på nettet og lavede det i går. Brugte Netto's
"røgede" flæsk, ca. 800 gr. og ingen kommen. Pas på
med tiden, den skal koge i ca. 75 minutter, men du kan
nøjes med 60-65 og få lidt bid i kålen.:

http://subii.dk/opskrifter/recipe.php?recipeid=1111

MUMS !

Spang

Fra : helena

Dato : 09-10-06 09:11

"Spang" <øælæøø@øæøå.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> med tiden, den skal koge i ca. 75 minutter, men du kan
> nøjes med 60-65 og få lidt bid i kålen.:

Jep, den må jeg prøve. I det hele taget er en del af de gamle danske retter
skønne, f. eks. Irsk stuvning og Skipperlabskows - hjemmelavet selvfølgelig.

Helena