sort olien pasta
Fra : Mor Karen

Dato : 08-10-06 14:12

Hej i gruppen

Hvem kan fortælle mig hvad jeg bruge dette til.
Min mand har fået det sammen med rødvin og nogle kiks i en gavekurv.
Tak for hjælpen

Fra : Mor Karen

Dato : 08-10-06 15:54

Mor Karen skrev:
> Hej i gruppen
>
> Hvem kan fortælle mig hvad jeg bruge dette til.
> Min mand har fået det sammen med rødvin og nogle kiks i en gavekurv.
> Tak for hjælpen
Der skal selvfølgelig stå OLIVEN pasta.
Undskyld

Fra : Heidi

Dato : 08-10-06 16:07

Mor Karen wrote:
> Der skal selvfølgelig stå OLIVEN pasta.

Det kan feks. bruges oven på ristet brød - eller de der små bitte
toastbrød som er sprøde - som en appetizer.
Kan sikkert også bruges til kød eller salat - eller til at blande i
noget sammenkogt for at give smag.

--
Heidi

Fra : Ralph

Dato : 08-10-06 17:51

"Mor Karen" <morhagen@sol.dk> skrev i en meddelelse
> Hej i gruppen
>
> Hvem kan fortælle mig hvad jeg bruge dette til.
> Min mand har fået det sammen med rødvin og nogle kiks i en gavekurv.

Jamen, det giver jo sig selv, spis det sammen med kiksene mens i drikker
noget rødvin til, evt. suppler med ostebjælker, brie, gorgonzola, smøreost,
syltede løg, soltørrede tomater i olie, syltede hvidløg, rå løgringe, kvarte
ristede toastbrød, en anden slags kiks, chilipasta, sennep, pesto.

Uha, bliver helt sulten

--
Ralph

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 08-10-06 18:25

Mor Karen <morhagen@sol.dk> wrote in news:4528f922$0$878
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Hvem kan fortælle mig hvad jeg bruge dette til.

Som andre foreslår: Smør det på kiksne og drik rødvinen til, eller:

Smør det på butterdejsplader, rul pladerne til pølser og skær tynde sngele
af pølsen som du bager i ovnen til de er gyldne. Serveres som snack eller
til drinks.

Eller brug den i dips og dressinger. Brug den sammen med gode kraftige oste
eller stærke pølser.

Du kan evt. google efter oliventapenade.