Friskpresset appelsin juice
Fra : Peter eller Line

Dato : 07-10-06 16:15

Hej alle

Nyder at stå op om morgenen og presse 3 friske appelsiner og derefter nyde
min dag.

Tid (og lidt dovenskab) giver dog lidt problemer, og jeg kunne godt tænke
mig at vide om hvis jeg mandag laver en ordentlig spand og kommer på køl,
hvor lang tid vil det efter jeres mening kunne holde sig så ordet frisk ikke
helt forsvinder?

Venligst
Peter

Fra : Tina

Dato : 07-10-06 16:33

"Peter eller Line" <peterline@mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mig at vide om hvis jeg mandag laver en ordentlig spand og kommer på køl,
> hvor lang tid vil det efter jeres mening kunne holde sig så ordet frisk

Det er jo smag og behag. Personligt synes jeg ikke at friskpresset
appelsinjuice smager særligt godt næste dag, og andre drikker det gladeligt
2-3 dage efter appelsinerne blev presset.

Prøv at presse et par appelsiner og lad det stå. Smag på juicen løbende, og
find din egen grænse for, hvornår det stadig smager friskpresset.

Tina