Geforce og lille strømforsyning
Fra : Martin Møller

Dato : 25-06-01 10:53

Kan det at man har et 230 W strømforsyning påvirke ydelsen og stabiliteten
på et Geforce (2)?
Jeg har et 230 W strømforsyning og vil indenfor en overskuelig fremtid
anskaffe mig et nyt grafikkort. Jeg vil derfor gerne høre om jeg derfor også
skal købe ny strømforsyning på 300 w, hvis geforce-kortet vil køre for
ustabilt, da der ikke leveres nok strøm til kortet!?

Mvh Martin

Fra : Michael Petersen

Dato : 25-06-01 11:26

jeg kører et Geforce 2 32mb gTS på en 235 watts strømforsyning og det kører
upåklegeligt. Det gamle geforce (1) skulle efter sigende bruge mere strøm så
det kunne give problemer med for lille strømforsyning.

Mvh

Michael

Fra : p0rnflake

Dato : 25-06-01 12:31

Jeps da jeg smækkede et Geforce DDR i min gamle maskine - måtte jeg udskifte
min 235W med en 300W

Fra : Martin Møller

Dato : 25-06-01 13:10

Da du gjorde det, var det så fordi systemet var ustabilt eller fordi
computeren nægtede at starte op, vise billede, etc.???

Mvh Martin

Fra : KravleKaj

Dato : 25-06-01 16:00

Det har også noget at gør med hvad du ellers har tilsluttet din PSU. Hvis du
f.eks. har mange harddiske, cd-brænder og den slags, der suger watt... kan
det godt være at et geforce kort får bægeret til at flyde over.

Mvh.

KravleKaj a.k.a. Søren

Fra : p0rnflake

Dato : 25-06-01 21:33

Det mest tydelige tegn var at min brænder ikke fungere når jeg havde Geforce
kortet i !!