Maine Coon
Fra : Lilian Nielsen

Dato : 30-11-06 17:10

Hej alle sammen.

Nu er jeg kommet lidt over det med Chilli jeg skrev tidligere at hun blev
nød til og sove stille ind,da hun var meget syg til sidst og havde
vejrtrækningsproblemer siden hun var lille.
Jeg har så fået ny kattekilling på 18 uger og hun er en Maine Coon,men har
søgt meget på nettet og kan ikke finde den rigtige adresse til og læse om
Maine Coon.

Hilsen Lilian.

Hent en gratis SPAMfighter her.

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Ida

Dato : 30-11-06 18:25

"Lilian Nielsen" <lilian@oz2ctu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> søgt meget på nettet og kan ikke finde den rigtige adresse til og læse om

Hej Lilian

Du kan evt. kigge på www.mainecoonklubben.dk - og tillykke med valget af
race, men pas på, for du får lyst til én til

Alt godt
Ida

CorkyCoon
www.maine-coons.dk

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Siri

Dato : 30-11-06 17:58

> Ida skrev:

> Hej Lilian
På biblioteket kan man også låne en ret tynd - men vældig god - bog om
Maine coon racen (den er fra serien 'Racekatte i Danmark' og står under
nr 63.66) . Den havde jeg selv gavn af - masser af god info og dejlige
billeder.
Håber, at du er kommet godt over tabet af Chilli...
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Lilian Nielsen

Dato : 30-11-06 22:23

Hej Siri.
Mange tak for brevet det vil jeg lige undersøge på bibloteket en af de næste
par dage,he he det er jo tiden til og købe julegaver.

Jeg er kommet lidt over det med Chilli men træls alligevel når jeg kommer
hjem til mine forældre for der ligger hun begravet og vil ud og ligge
blomster ved hende når jeg er der.For jeg holder utrolig meget af hende,og
jeg vil altid havde det for jeg har god minder med hende.

Hilsen Lilian

Fra : Lilian Nielsen

Dato : 30-11-06 22:26

Hej Ida.

Denne hjemmeside har jeg kigget på i¨går men jeg syns ikke rigtig jeg får
noget u af det fordi der står historie om maine coon.

Hilsen Lilian Nielsen

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 30-11-06 18:29

> [...]

> søgt meget på nettet og kan ikke finde den rigtige adresse til og læse om

Hej Lilian
Tillykke med din nye kat.

Jeg kan varmt anbefale Hanne Engermanns hjemmeside, hvor der står en masse
om maine-coon, som Hanne opdrætter, og også en masse nyttige oplysninger for
alle os med andre katte.
Det er Hanne, der ofte kommer med gode og fagligt kompetente indlæg her på
listen.

Venlig hilsen, Anelise

www.mega-mco.dk

Fra : Lilian Nielsen

Dato : 30-11-06 22:27

Hej Anelise.

Hjemmesiden er det den der hedder: www.mainecoonklubben.dk

Hilsen Lilian Nielsen

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 30-11-06 22:50

> Hej Anelise.
>
> Hjemmesiden er det den der hedder: www.mainecoonklubben.dk
>
> Hilsen Lilian Nielsen

Nej, det er det ikke - du kommer til Hannes hjemmeside ved at klikke på
linket her:

www.mega-mco.dk

Venlig hilsen, Anelise

Fra : Tove Krieger

Dato : 30-11-06 20:23

Lilian Nielsen <lilian@oz2ctu.dk> wrote:
> [...]
> Jeg har så fået ny kattekilling på 18 uger og hun er en Maine
> Coon,men har søgt meget på nettet og kan ikke finde den rigtige

Hjerteligt til lykke med det lille nye missedyr.

Maine Coon er er helt unik race, de er så smukke. Jeg vil ikke
anbefale specielle sider, det har andre allerede gjort. Jeg kan dog
kraftigt anbefale Hanne Engermann's hjemmeside. Der er mange gode råd
at hente.
--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Lilian Nielsen

Dato : 30-11-06 22:31

Hej Tove.

Mange tak for brevet sidst,det er godt nok træls og miste Chilli hun var som
mit eget barn. Men nu har jeg jo anskaffet mig en race kat maine coon fordi
jeg syns de er rigtig pæne.

Du kan tro alle dem der havde et gode minder med Chilli,tændte lys den aften
hvor alle havde fået besked at hun ikke havde det godt og blev nød til og
blive lagt til og sove.Min søster græd da hun fik det afvide at hun ikke
lever for det var hende der hade givet hende navnet Chilli,da jeg havde købt
hende.

Hilsen Lilian Nielsen

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 30-11-06 23:49

"Lilian Nielsen" <lilian@oz2ctu.dk> wrote in message
> [...]
> søgt meget på nettet og kan ikke finde den rigtige adresse til og læse om

Hej Lilian

Tillykke med dit valg. Hvis du ser på min hjemmeside (www.tendertribes.dk)
på forsiden, så er der et link til et dokument om at anskaffe og pleje en
Maine Coon, som du er velkommen til at læse.
Held og lykke med missen ... og biiiiiiiiilleder ville jo være dejligt

Hilsen Nina

Hent en gratis SPAMfighter her.