BMW kopi-fælge?
Fra : Morten Lorenzen

Dato : 05-10-06 20:27

Hej

Skal have fundet nogle 17" alu-fælge til min BMW. - Jeg har 4 stk. 17"
vinterdæk til at ligge uden fælge, og dem kan jeg jo ikke krænge på mine nye
18"ere :)

Hvor finder jeg BMW kopi-fælge? Gerne i DK, så kan firmaet jo passende
betale for dem ;)

--
-M
'06 BMW 325Ci E92

Fra : Otto

Dato : 05-10-06 20:36

On 2006-10-05 21:27:09 +0200, "Morten Lorenzen"
<MortenLorenzen@SPAMyahoo.dk> said:

> Hvor finder jeg BMW kopi-fælge? Gerne i DK, så kan firmaet jo passende
> betale for dem ;)

www.schmiedmann.com

www.koed.dk

Mvh