Hundelugt - hvordan fjerner jeg det?
Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 05-10-06 14:48

Hvordan fjerner jeg bedst lugten af hund i bilen?

Han (hunden) kører dagligt med, og det kunne være rart at have et
vidundermiddel mod lugten af hund - specielt våd hund

Nogen der har nogle gode ideer?

--
MVH Thomas
http://www.lalala.dk/gratisfilm.phtml - Lej GRATIS DVD film!

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 05-10-06 14:57

".°o.O Thomas O.o°." skriver:

> Hvordan fjerner jeg bedst lugten af hund i bilen?
>
> Han (hunden) kører dagligt med, og det kunne være rart at have et
> vidundermiddel mod lugten af hund - specielt våd hund
>
> Nogen der har nogle gode ideer?

Nye dæk.
(i kabinen)

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 05-10-06 15:01

> ".°o.O Thomas O.o°." skriver:
> Nye dæk.
> (i kabinen)

Har godt hørt at bilen kommer til at lugte af ny bil, og mange forhandlere
bruger det, men jeg havde noget mere håndterligt i tankerne. Noget eddike i
en skål eller lign. "mindre" løsninger.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 05-10-06 15:10

".°o.O Thomas O.o°." skriver:

> Har godt hørt at bilen kommer til at lugte af ny bil, og mange forhandlere
> bruger det, men jeg havde noget mere håndterligt i tankerne. Noget eddike i
> en skål eller lign. "mindre" løsninger.

Jeg har ikke hørt om noget der fjerner "våd hund" lugten - desværre. En
wunderbaum måske ?

Fra : Peter Ingsø Laursen

Dato : 05-10-06 15:46

> Jeg har ikke hørt om noget der fjerner "våd hund" lugten - desværre. En
> wunderbaum måske ?

....eller en hundefanger

mvh, Peter Ingsø Laursen

Fra : Martin D

Dato : 05-10-06 15:53

Ja hold hunden tør det virker.

Fra : Ib

Dato : 05-10-06 17:27

Våd kat ??

Ib

Fra : apollo14 aka Kenneth~

Dato : 06-10-06 13:40

Peter Ingsø Laursen skrev:
> "Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i en meddelelse

> ...eller en hundefanger
>
> mvh, Peter Ingsø Laursen

Og jeg kunne så nævne en værer lugt end våd hund, min firmadyt dufter af
selvdød gnu (kendetegnes ved lugten af grisestald), og det er ikke en
herlighed skal det siges. Selv mine arbejdssko stank af gris, og det er
selv om de ligger i en pose. Ikke engang et bad kan fjerne lugten, så
piv ikke engang over våd hund.

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 06-10-06 07:51

".°o.O Thomas O.o°." <flash4 it.invalid> wrote in

Opskårede nye dækstykker under sæderne?

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 06-10-06 10:10

..°o.O Thomas O.o°. wrote:
> [...]

> forhandlere bruger det, men jeg havde noget mere håndterligt i
> tankerne. Noget eddike i en skål eller lign. "mindre" løsninger.

Hvorfor prøver du ikke det? Når det kan fjerne cigaretrøg kan den vel også
fjerne en halv hund? :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Hr. Jensen

Dato : 06-10-06 08:27

Den Thu, 5 Oct 2006 15:47:55 +0200 sendte ".°o.O Thomas O.o°." <flash4
it.invalid> følgende røgsignaler:

>Hvordan fjerner jeg bedst lugten af hund i bilen?
>
>Han (hunden) kører dagligt med, og det kunne være rart at have et
>vidundermiddel mod lugten af hund - specielt våd hund
>
>Nogen der har nogle gode ideer?

Hmm.... Rodalon på forstøverflaske skulle vel kunne gøre det.

Men i en salgssituation er en professionel ozonbehandling nok bedre
(men det koster også det brune ud af røven).

--
Hr. Jensen.
Hvad skulle jeg dog i Himlen efter, når jeg dør?

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 06-10-06 14:52

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse
> Hmm.... Rodalon på forstøverflaske skulle vel kunne gøre det.
> Men i en salgssituation er en professionel ozonbehandling nok bedre
> (men det koster også det brune ud af røven).

Det er ikke en salgssituation - det er til ganske alm. daglig brug

Vil prøve med rodalon og eddike.