Volvo - Über, unter, hinter und vorn alles~
Fra : BJ

Dato : 05-10-06 14:04

Det er nu herligt at være Volvoejer om det så kun er en sedan:

http://epn.dk/loungen/article2844.ece

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Mogens...

Dato : 05-10-06 18:49

"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Det er nu herligt at være Volvoejer om det så kun er en sedan:
> http://epn.dk/loungen/article2844.ece

Linket er dødt - hvad er det, du prøver at fortælle?

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 05-10-06 19:01

Mogens... skrev:

> Linket er dødt - hvad er det, du prøver at fortælle?

Det er ikke *linket* der er dødt! :

"
Bilen populær som elskovsrede
Af Ulla Nørby

Offentliggjort 05.10.06 kl. 11:35

Mange bruger bilen som elskovsrede. De fleste finder et stille sted at
parkere, men 10 pct. af dem giver forsikringsfolk nervøse trækninger, fordi
lidenskaberne slippes løs, mens kørslen er i gang.

Et britisk forsikringsselskab spurgte 4.000 af sine bilforsikringskunder,
hvad de bruger deres bil til - ud over at køre i den.

Formålet har været at finde ud af, om bilisternes adfærd påvirker
skadesantallet og om der bør sættes ind med særlige advarsler til kunderne.

Undersøgelsen viste, at 68 pct. har dyrket elskov i bilen. Til
forsikringsfolkenes store overraskelse har hele 10 pct. af de seksuelt
aktive bilister været i gang, mens en af dem kørte bilen. Det skriver Daily
Mail.

51 pct. har kysset og krammet, mens de samtidig kørte derudad.

Flovhed over "uheld"
Seks pct. fortæller i undersøgelsen, at deres lidenskabelige øvelser inde i
bilen har bevirket en skade på bilen, men kun et lille mindretal er gået til
forsikringsselskabet med en skadesanmeldelse.

Forsikringsselskabet vurderer, at skaden enten har været lille, eller at
bilejeren har været flov over at gå i detaljer med "uheldet".

Når udskejelserne er gået ud over bilen, har det hyppigst drejet sig om en
smadret bagrude eller ødelagte sæder.

Ud fra oplysningerne har selskabet lavet en hitliste over, hvilke biler
kunderne foretrækker til flirt og sex.

På førstepladsen ruller Volvos herregårdsvogn ind. Derefter følger Mercedes
Benz Sprinter Van, VW Camper Van, BMW 3 Saloon, Ford Escort, Audi TT, Land
Rover Discovery, Porsche Carrera, VW Golf og som nr. 10 Ford Focus. "
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Mogens...

Dato : 05-10-06 19:07

> Det er ikke *linket* der er dødt!

Siden kan ikke vises
Den side, du søger efter, er ikke tilgængelig. Der kan være tekniske
problemer på webstedet, eller det kan være nødvendigt at ændre
webbrowserindstillingerne.

> Bilen populær som elskovsrede
> Af Ulla Nørby - Offentliggjort 05.10.06 kl. 11:35

Af hjertet tak
> 51 pct. har kysset og krammet, mens de samtidig kørte derudad.
:)
Kender man jo!

> [...]
> Mercedes Benz Sprinter Van, VW Camper Van, BMW 3 Saloon, Ford Escort, Audi
> TT, Land Rover Discovery, Porsche Carrera, VW Golf og som nr. 10 Ford

Lupo? :)

Fra : BJ

Dato : 05-10-06 19:09

"Mogens..." <no@reply.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Siden kan ikke vises
> Den side, du søger efter, er ikke tilgængelig. Der kan være tekniske
> problemer på webstedet, eller det kan være nødvendigt at ændre
> webbrowserindstillingerne.

Jep, du har jo 2 muligheder for andre har ingen problemer..;)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Mogens...

Dato : 05-10-06 19:10

> Jep, du har jo 2 muligheder for andre har ingen problemer

Og hva' ska' a' gjøre så?

Fra : BJ

Dato : 05-10-06 19:12

"Mogens..." <no@reply.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Og hva' ska' a' gjøre så?

Prøv enten at tilgå artiklen via http://www.eb.dk eller http://www.jp.dk

De omdirigerer begge til mit opgivne link.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Mogens...

Dato : 05-10-06 19:18

> Prøv enten at tilgå artiklen via http://www.eb.dk

Virker ikke...

>eller http://www.jp.dk

Virker men...

> De omdirigerer begge til mit opgivne link.

....underliggende link virker ikke

Fra : BJ

Dato : 05-10-06 19:57

"Mogens..." <no@reply.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Virker ikke...

> Virker men...

> ...underliggende link virker ikke

Jeg må beklage dybt og med sorg meddele dig, dit lort virker ikke..

Prøvede for en sikkerheds skyld lige på fruens PC. No problemo.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Mogens...

Dato : 05-10-06 20:02

"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg må beklage dybt og med sorg meddele dig, dit lort virker ikke..
> Prøvede for en sikkerheds skyld lige på fruens PC. No problemo.

Jamen så fik jeg da liv i dit link.
Audi TT er på listen - i guder mand

Fra : BJ

Dato : 05-10-06 21:08

"Mogens..." <no@reply.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jamen så fik jeg da liv i dit link.

O.k.

> Audi TT er på listen - i guder mand

LOL, ikke meget værre end Porsche..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 05-10-06 19:14

Mogens... skrev:

> Af hjertet tak

LOL
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Mogens...

Dato : 05-10-06 19:17

> LOL

Det er Bjørns vending

Iøvrigt - har du skrottet grillen?
OG - hvorledes går det med mit bestik !?

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 05-10-06 19:21

Mogens... skrev:

> Det er Bjørns vending

Okay!

> Iøvrigt - har du skrottet grillen?

Ja - dét er sq længe siden - søg et par år tilbage i gruppen!

> OG - hvorledes går det med mit bestik !?

Ligger i skuffen i 'Snogbæk
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Mogens...

Dato : 05-10-06 19:22

> Ja - dét er sq længe siden - søg et par år tilbage i gruppen!

Undskyld

> Ligger i skuffen i 'Snogbæk

Okay - du er flyttet?

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 05-10-06 19:24

Mogens... skrev:

> Okay - du er flyttet?

- osse et par år siden
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Mogens...

Dato : 05-10-06 19:29

> - osse et par år siden

Grænseoverskridende må jeg sige - hvilken go-cartbane ligger i nærheden?

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 05-10-06 19:32

Mogens... skrev:

> Grænseoverskridende må jeg sige - hvilken go-cartbane ligger i
> nærheden?

Hæ hæ - Asserballe :

http://www.alsgokartklub.dk/aktivi.htm
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 05-10-06 21:19

> Grænseoverskridende må jeg sige - hvilken go-cartbane ligger i nærheden?

Nej, Hans er ikke flyttet på den anden side af grænsen.
Men det nærmer sig kraftigt

--
mvh Uffe
Nu med 'deo

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 05-10-06 21:41

Uffe Bærentsen skrev:

> Nej, Hans er ikke flyttet på den anden side af grænsen.
> Men det nærmer sig kraftigt

Dét er vagabonden i mig!
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : BJ

Dato : 05-10-06 19:02

"Mogens..." <no@reply.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Linket er dødt

Hmmm ...virker fint her.

> - hvad er det, du prøver at fortælle?

Bilen populær som elskovsrede ..... handler artiklen om.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Mogens...

Dato : 05-10-06 19:08

"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hmmm ...virker fint her.

ALT andet virker her - men ikke dit link!

> Bilen populær som elskovsrede

OK - er der nogle billeder?

Fra : BJ

Dato : 05-10-06 19:11

"Mogens..." <no@reply.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> ALT andet virker her - men ikke dit link!

Tjaeee ...

> OK - er der nogle billeder?

Nope..

--