Hvad nr.plade er vi nået til?
Fra : Ukendt

Dato : 05-10-06 08:45

Er vi ved at være fremme ved XZ eller hvad?

Jeg skal muligvis have indregistreret en bil op til efterårsferien.

MVH Peter

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 05-10-06 08:54

"Peter" <-> writes:

> Er vi ved at være fremme ved XZ eller hvad?

Det var i foråret en gang

http://nrpl.dk/high-1966.php

Fra : Bjarne Haug

Dato : 05-10-06 09:14

> http://nrpl.dk/high-1966.php
>

> --
> O__ ---- Peter Dalgaard Øster Farimagsgade 5, Entr.B
> c/ /'_ --- Dept. of Biostatistics PO Box 2099, 1014 Cph. K
> (*) \(*) -- University of Copenhagen Denmark Ph: (+45)
> 35327918
> ~~~~~~~~~~ - (p.dalgaard@biostat.ku.dk) FAX: (+45)
> 35327907

Jeg har set mange sjove hjemmesider og den der side bliver tilføjet den
kategori... Skørt, men stensikkert mange som synes den slags informationer
er brugbare... Jeg selv med... Hvorfor??? hahaha

vh
Bjarne

Fra : Kostas

Dato : 05-10-06 13:09

> [...]
> den kategori... Skørt, men stensikkert mange som synes den slags
> informationer er brugbare... Jeg selv med... Hvorfor??? hahaha

Ja det er da helt godnat. Men fedt på den sære måde eller hvad man nu kan
kalde det.

Tænk bare på hvor svært det havde været at få den slags oplysninger før
internettet kom til... uha en tanke...

mvh

Kostas

Fra : Ukendt

Dato : 05-10-06 13:07

Peter Dalgaard wrote:
> Det var i foråret en gang
> http://nrpl.dk/high-1966.php

Tak for linket. Har motorkontorerne rundt om i landet et lille lager af
nr.plader liggende? Altså man kunne få et nummer som har ligget 2-3 måneder
på kontoret?

MVH Peter

Fra : Torben Scheel

Dato : 05-10-06 13:11

Peter wrote:

> Tak for linket. Har motorkontorerne rundt om i landet et lille lager af
> nr.plader liggende? Altså man kunne få et nummer som har ligget 2-3 måneder
> på kontoret?

Selvfølgelig har de et lager, men jeg tror nu at omsætningen er ret høj,
så særlig gamle bliver de nok ikke. De _skal_ vist udlevere dem i
nummerorden, hun ville i hvert fald ikke udlevere XZ 29080 til min Audi
80 - så jeg fik med 79 i stedet.

--
vh
Torben

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 05-10-06 13:21

Torben Scheel <torben_scheel@hotmail.com> writes:

> [...]
> høj, så særlig gamle bliver de nok ikke. De _skal_ vist udlevere dem i
> nummerorden, hun ville i hvert fald ikke udlevere XZ 29080 til min

Hvad er der magisk ved XZ? (Jeg fik selv mingeleret at få en XY
nummerplade ved at købe en fhv. lånebil, hvilket jo giver både
matematiske og genetiske associationer - blå var den oven i købet.)

Fra : Torben Scheel

Dato : 06-10-06 07:00

Peter Dalgaard wrote:

> Hvad er der magisk ved XZ? (Jeg fik selv mingeleret at få en XY
> nummerplade ved at købe en fhv. lånebil, hvilket jo giver både
> matematiske og genetiske associationer - blå var den oven i købet.)

Intet. Det var bare dér de var nået til. Det "magiske" ville være en
plade hvor 80 indgik på netop den bilmodel.

Men skal man spekulere kunne man tænke i Sir Sinclair baner.

--
vh
Torben - Audi 80 Avant

Fra : Uffe Ravn

Dato : 06-10-06 10:47

Torben Scheel wrote:

> Intet. Det var bare dér de var nået til. Det "magiske" ville være en
> plade hvor 80 indgik på netop den bilmodel.
>
> Men skal man spekulere kunne man tænke i Sir Sinclair baner.

I såfald ville det da være sjovere med en ZX 80 *** plade.

Eller hvad med en HZ 44 100 ?

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 06-10-06 10:58

Uffe Ravn wrote:

> I såfald ville det da være sjovere med en ZX 80 *** plade.
>
> Eller hvad med en HZ 44 100 ?

He, he...

For efterhånden mange år siden arbejdede jeg i et mindre elektronk-firma
hvor en af mine kolleger købte en ny Land Rover. Den havde nummeret CS 80
286.

Ebbe

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 06-10-06 14:31

Ebbe Kristensen wrote:

> For efterhånden mange år siden arbejdede jeg i et mindre
> elektronk-firma hvor en af mine kolleger købte en ny Land Rover. Den
> havde nummeret CS 80 286.

Det er da en overdrivelse der vil noget :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Kostas

Dato : 05-10-06 13:29

Torben Scheel <torben_scheel@hotmail.com> wrote in

> [...]
> høj, så særlig gamle bliver de nok ikke. De _skal_ vist udlevere dem i
> nummerorden, hun ville i hvert fald ikke udlevere XZ 29080 til min

Tja du kunne vel bare have stillet dig bag i køen igen. Det har jeg gjort
flere gange.

mvh

Kostas

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 05-10-06 20:10

"Peter" <-> skrev i en meddelelse

> Tak for linket. Har motorkontorerne rundt om i landet et lille lager af
> nr.plader liggende? Altså man kunne få et nummer som har ligget 2-3
> måneder på kontoret?

Nix, de skal udleveres fortløbende. De får et hav af ønsker, som de ikke kan
opfylde, og der står jævnligt nogen, som holder øje med, hvilket nummer der
udleveres, og så frivilligt stiller sig bag i køen flere gange for at komme
frem, når det rigtige nummer udleveres.

Kurt

Fra : Hr. Jensen

Dato : 06-10-06 08:30

Den Thu, 5 Oct 2006 21:10:03 +0200 sendte "Kurt B. Andersen"
<kurtanospam@privat.dk> følgende røgsignaler:

> [...]
>udleveres, og så frivilligt stiller sig bag i køen flere gange for at komme

Så har man sgu for meget fritid, da ventetiden på de fleste
motorkontorer i forvejen er "100 år og en ostemad"...

--
Hr. Jensen.
Hvad skulle jeg dog i Himlen efter, når jeg dør?

Fra : Ukendt

Dato : 05-10-06 14:21

"Peter" <-> skrev i en meddelelse news:4524b7e7$0$4153

> Er vi ved at være fremme ved XZ eller hvad?

Fik plader på i forgårs. De hedder YC.

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/

Fra : Ukendt

Dato : 06-10-06 06:58

Buffy wrote:
> Fik plader på i forgårs. De hedder YC.

Hvor henne i landet?

Fra : Ukendt

Dato : 06-10-06 07:23

"Peter" <-> skrev i en meddelelse

> Hvor henne i landet?

I Hadsund. Kan se vi er lidt bagud, men så er der tilgengæld ingen kø på
motorkontoret.

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/

Fra : Ukendt

Dato : 05-10-06 14:35

On Thu, 5 Oct 2006 09:44:39 +0200, "Peter" <-> wrote:

>Er vi ved at være fremme ved XZ eller hvad?
>
>Jeg skal muligvis have indregistreret en bil op til efterårsferien.

Det afhænger af, hvor du bor. Jeg så en relativt ny bil i går med YE.

--
Ivan Madsen,
Xsara Week-end HDI

Fra : Ukendt

Dato : 06-10-06 06:59

Ivan Madsen wrote:
> Det afhænger af, hvor du bor. Jeg så en relativt ny bil i går med YE.

Vejle

Fra : Lars

Dato : 05-10-06 14:40

"Peter" <-> skrev i en meddelelse
> Er vi ved at være fremme ved XZ eller hvad?
>
> Jeg skal muligvis have indregistreret en bil op til efterårsferien.
>
> MVH Peter

Jeg tror det kommer meget an på udleveringsstedet.

Jeg fik nye plader for ca. 1 måned siden med YE30xxx, men på det tidspunkt
så jeg andre biler med YJxxxxx

MVH Lars

Fra : Mogens...

Dato : 05-10-06 17:27

"Peter" <-> skrev i en meddelelse

> Er vi ved at være fremme ved XZ eller hvad?

YK xx xxx i Kbh's området...

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 05-10-06 21:22

"Mogens..." <no@reply.dk> skrev i en meddelelse
> "Peter" <-> skrev i en meddelelse

> YK xx xxx i Kbh's området...

Yep, har YJ 44 xxx på min bil, som blev indregistreret for 3 uger siden...

Emil

Fra : jan@stevns.net

Dato : 05-10-06 17:34

"Peter" <-> skrev :

>Er vi ved at være fremme ved XZ eller hvad?

Har lige idag plantet YJ 39 xxx på Rekorden ;)

(De havde lige fået YK plader på Køge)

--
Jan_stevns