Funktion på knap ?
Fra : Ukendt

Dato : 03-10-06 21:23

Vi har lige fået os en Opel Astra fra 1991.
Under blæser m.m. sidder der en knap, med en tegning af en bil og så står
der et C. Knappen kan trykkes ind og ud igen selvfølgelig.
Nogen der kan opklare, hvad det er for en knap og hvad den er til ?

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/

Fra : Otto

Dato : 03-10-06 21:30

On 2006-10-03 22:23:07 +0200, "Buffy" <Buffy( snabel a )tjekmig.dk> said:

> [...]
> står der et C. Knappen kan trykkes ind og ud igen selvfølgelig.
> Nogen der kan opklare, hvad det er for en knap og hvad den er til ?

Recirkulering af luften - den tager ikke frisk luft ind, men cirkulerer
bare luften i kabinen. Meget nyttigt når man møder lastbil med grise
eller kører fordi Daka ved Kolling ;)

/Otto

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 03-10-06 21:33

Otto skriver:

> Recirkulering af luften - den tager ikke frisk luft ind, men cirkulerer
> bare luften i kabinen. Meget nyttigt når man møder lastbil med grise
> eller kører fordi Daka ved Kolling ;)

Kolding ???

Du skal vidst have justeret dit landkort

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Ukendt

Dato : 03-10-06 22:05

"Otto" <hom@FJERNMIG@pc.dk> skrev i en meddelelse news:4522c833$0$161

> Recirkulering af luften - den tager ikke frisk luft ind, men cirkulerer
> bare luften i kabinen. Meget nyttigt når man møder lastbil med grise eller
> kører fordi Daka ved Kolling ;)

Ok. Takker mange gange for opklaringen.

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/

Fra : Per O.

Dato : 04-10-06 20:18

> Recirkulering af luften - den tager ikke frisk luft ind, men cirkulerer
> bare luften i kabinen. Meget nyttigt når man møder lastbil med grise eller
> kører fordi Daka ved Kolling ;)

DAKA ligger i Løsning lidt nord for Vejle

--
Per O.
www.tosseparkering.dk - Så kan de lære det!

Fra : Brian

Dato : 04-10-06 20:43

Otto wrote:

> Recirkulering af luften - den tager ikke frisk luft ind, men
> cirkulerer bare luften i kabinen. Meget nyttigt når man møder lastbil
> med grise eller kører fordi Daka ved Kolling ;)

Og efter man gentagne gange har glemt at trykke på den lille magiske knap
ved Daka, køber man et filter med aktivt kul til bilen - så er den skid
slået, så at sige

/Brian

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 04-10-06 21:09

Brian skriver:

> Og efter man gentagne gange har glemt at trykke på den lille magiske knap
> ved Daka, køber man et filter med aktivt kul til bilen - så er den skid
> slået, så at sige

Tudefjæs, kan du ikke tåle lugten af flæskesvær ???

Smut omkring DanaFeed på havnen i Horsens, så kan du tale om at lugte
grimt....

Fra : Brian

Dato : 04-10-06 21:26

Klaus D. Mikkelsen wrote:

> Tudefjæs, kan du ikke tåle lugten af flæskesvær ???

Ikke dén slags flæskesvær... overhovedet ikke klokken tidligt om morgenen.

> Smut omkring DanaFeed på havnen i Horsens, så kan du tale om at lugte
> grimt....

Jeg bor 150m fra havnen i Horsens, så det har jeg vænnet mig til

/Brian

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 05-10-06 05:17

Brian skriver:

> Jeg bor 150m fra havnen i Horsens, så det har jeg vænnet mig til

Jeg er kommet en del nede i deres pakkeri. Man bliver "landsforvist" når
man kommer hjem, endda selvom man har skiftet tøj.

Tøjet direkte i vaskemaskinen og manden direkte i bad....

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 03-10-06 21:31

Det er sikkert knappen, hvor du vælger melem recirkulation eller luftindtag
udefra til blæseren.

Bo