<center> eller ikke
Fra : Carsten Krog

Dato : 30-11-06 17:52

Jeg kan ikke forstå hvorfor min tabel indeholdende eet billede
ikke bliver centret som jeg beder om. Det er ok i Designvisning
men ikke i den virkelige verden.
Her et link til siden:
http://www.birds-of-denmark.dk/skarv-phalacrocorax_carbo.htm

Som ses har jeg center foran marquee-tagget og foran
table-tagget.

Marquee er centreret men tabellen er hverken eller...

Carsten

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : ThomasD \(dk\)

Dato : 30-11-06 19:17

Carsten Krog skrev:

> [...]
>
> Som ses har jeg center foran marquee-tagget og foran
> table-tagget.
>
> Marquee er centreret men tabellen er hverken eller...

I FF er lysavis og billedtabellen centreret som du ønsker!
Jeg er ikke html-ekspert, men på mine sider med centrerede tabeller
indledes med: <div align="center"><center>, og de centrerer fint i
alle browsere.
thomas
--
En smuk sang