Saeco CAFE Prima
Fra : (-Peter-)

Dato : 02-10-06 19:59

Hej.. er der nogen der har erfaringer med Saeco CAFE Prima
fuldautomatisk espressomaskine??

eller evt. alternative køb i samme prisklasse - skal give ca 2200
inklusiv porto fra tyskland (ny vare!)

mvh
peter

Fra : Jens Axel Søgaard

Dato : 03-10-06 10:13

(-Peter-) skrev:
> Hej.. er der nogen der har erfaringer med Saeco CAFE Prima
> fuldautomatisk espressomaskine??
>
> eller evt. alternative køb i samme prisklasse - skal give ca 2200
> inklusiv porto fra tyskland (ny vare!)

Ingen erfaringer - men jeg er nysgerig efter at høre, hvor
du vil købe.

--
Jens Axel Søgaard

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 03-10-06 16:34

(-Peter-) <garfieldpbj@mail-online.dk> wrote:

> Hej.. er der nogen der har erfaringer med Saeco CAFE Prima
> fuldautomatisk espressomaskine??
>
> eller evt. alternative køb i samme prisklasse - skal give ca 2200
> inklusiv porto fra tyskland (ny vare!)

Jeg returnerede en Seaco til 6.500,- fra Johnannes Fog, da den ikke
kunne lave espresso

med venlig hilsen Jesper Haaber Gylling
http://www.gylling.net/
AIM/iChat: macnerd1965 + MSN: jesper@gylling.net
Skype: jesperhaabergylling

Fra : (-Peter-)

Dato : 03-10-06 19:24

hvad mener du med ikke kunne lave espresso??

hvilken type var dette...

/peter

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 09-10-06 12:17

(-Peter-) <garfieldpbj@mail-online.dk> wrote:

> hvad mener du med ikke kunne lave espresso??
>
> hvilken type var dette...

Jeg husker ikke dens navn præcist, men den kunne ikke lave ordentlig
varm espresso. Selvom kopperne var forvarmede og maskinen meldte klar,
så kunne du drikke espressoen direkte efter den var lavet. Det skal man
ikke kunne.

Desuden kunne den heller ikke lave både kaffe og steam på een gang.

Den var fuldautomatisk så du kunne heller ikke selv vælge hvormeget vand
din espresso skulle have.

Et komplet ubrugeligt produkt.

Fra : Kent

Dato : 09-10-06 12:34

"Jesper Haaber Gylling" <jesper@gylling.net> skrev i en meddelelse

<klip>

> Den var fuldautomatisk så du kunne heller ikke selv vælge hvormeget vand
> din espresso skulle have.

<klip>

DET lyder godt nok mærkeligt . På fuldautomatiske maskiner kan man
da altid indstille styrken af kaffen/espresso'en osv.

Jeg tilladder mig altså at tro, det var dig der ikke tog dig tid til at
kigge i manualen .

Kent.

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 09-10-06 13:20

Kent <Sunshine@NOSPAMpc.dk> wrote:

> [...]
> da altid indstille styrken af kaffen/espresso'en osv.
>
> Jeg tilladder mig altså at tro, det var dig der ikke tog dig tid til at

Du kunne godt indstille styrken på hvor kraftig en kaffe du ville have -
bemærk at jeg skriver kaffen og ikke espressoen - da den ikke kunne lave
crema. Men vandmængden kunne man ikke styre.

Fra : (-Peter-)

Dato : 03-10-06 19:26

øh.. der er mange steder - bl.a. ebay.de - og ved søgning på
kelkoo.de - dog varierer porto en del..

/peter