Indbagt fisk - hjælp ønskes
Fra : Kristian Schøler

Dato : 20-09-06 11:28

Hej

For et stykke tid siden (indenfor den sidste måned), så jeg i et eller andet
tidsskrift, blad eller reklame, noget om at pakke fisk ind i pastaplader.
Men... Jeg kan bare ikke huske hvor, jeg så det henne.

Er der nogen der kan hjælpe eller har idéer til hvordan det gøres bedst??

--
Mvh.
Kristian

Fra : Kristian Schøler

Dato : 02-10-06 09:54

Der var ikke lige så meget hjælp at hente, men jeg fik improviseret lidt med
nogle friske pastaplader med lidt pesto i, løg, peberfrugt salt & peber og
fiskefileter i. Reven ost og tomater henover, og så i ovnen i 20-25 minutter

Kristian