In the Cut på DR 2 - missede slutningen (s~
Fra : Thomas M

Dato : 30-11-06 11:08

Jeg sad og så In the Cut med Meg Ryan igår, på DR 2, med et halvt øje. Må
ha' været mere optaget af den bog jeg sad og læste, for jeg missede
fuldstændigt filmens slutning.

Nåede lige at se døren ind til værelset lukke sig, og så kørte
rulleteksterne....argh!

Hvem var morderen, og hvad skete der med betjenten som var blevet lænket
fast i lejligheden? Inden døren lukkedes helt, syntes jeg at jeg kunne ane
at han osse var blevet myrdet?

--
/ Thomas

Fra : Jørgen Flainard

Dato : 03-12-06 12:41

Aner det ikke - men prøv www.themoviespoiler.com

Fra : Thomas M

Dato : 03-12-06 22:05

Jørgen Flainard wrote:

> Aner det ikke - men prøv www.themoviespoiler.com

Fandt den her:

http://www.ruinedendings.com/film3971ending

--
/ Thomas

Fra : Brian P

Dato : 04-12-06 23:15

Thomas M skrev:

> Fandt den her:
>
> http://www.ruinedendings.com/film3971ending

Helt ærligt, føler du, at du gik glip af noget? :)