Søger film med Lee Marvin
Fra : Kim2000

Dato : 29-11-06 20:34

Jeg synes ikke jeg kan gennemskue hvilken film det er med Lee Marvin, hvor
han spiller en fyr der har piger som kvæg (=de sælges som bøffer). Jeg så
den på vhs da jeg omkring 14-16 år, så den er formentlig fra midten af
firserne, synes bare ikke rigtig jeg kan finde det på imdb.com
Og er der nogle der har set den til salg?
mvh
Kim

Fra : Poul E M

Dato : 29-11-06 22:46

> [...]
> firserne, synes bare ikke rigtig jeg kan finde det på imdb.com
> Og er der nogle der har set den til salg?

Hejsa

Kender overhovedet ikke filmen men et forslag kunne da være denne her
http://www.imdb.com/title/tt0069121/
ved ikke om den kan købes nogen steder.
Hilsen Poul E M

Fra : gb

Dato : 30-11-06 11:53

"Poul E M" <dvd@hafnet.dk> wrote in

> Kender overhovedet ikke filmen men et forslag kunne da være denne
> her http://www.imdb.com/title/tt0069121/
> ved ikke om den kan købes nogen steder.

Det kan den:

http://www.amazon.co.uk/gp/product/B0008KLVA0/imdb-uk/

--
GB

Fra : Jesper

Dato : 04-12-06 04:05

Kim2000 <kim2000@surfer.dk> wrote:

> [...]
> firserne, synes bare ikke rigtig jeg kan finde det på imdb.com
> Og er der nogle der har set den til salg?

Prime Cut, jeg købte den fra DVD Pacific. Dejlig film, så den i sin tid
City Bio, København.
Den hed Hakkedrenge i de danske biografer og blev vist på DR TV for
mange herrens år siden som Skært Kød.
--
Hans far viste ham engang en arbejder, siden da
har han lavet film om arbejdere.