LOST
Fra : Lyrik

Dato : 29-11-06 01:22

Fona havde TV-boksen med hele 1.sæsson til 199,-.
Over 19 timers længde.
Jeg købte den primært fordi jeg havde fået ind i hovedet at den havde været
sendt som HDTV.
Derfor mente jeg at materialet måtte være et udstillingsvindue for et godt
TV.

Det holder også stik. Den er i formidabel billedmæssig kvalitet. Masser af
sol, hav og grøn jungle, samt en horde af kønne ansigter.

Historien er følgende:
Et fly er faldet ned på en sydhavsø. Masser af overlevende.
Det suser i buskene og man fornemmer en mystisk tilstedeværelse. denne
tilstedeværelse er ikke blevet klarere efter 19 timer.))

De finder en lem og åbner den efter 19 timer, kigger ned i et mørkt hul og
så må vi vente med fortsættelsen til 2. sæsson.))

Den er efter min mening et absolut lavpunkt af gode ideer til en handling.
Men den er fyldt med gode scenerier til afprøvning af TV-skærme.

Hilsen
jens

Fra : David T. Metz

Dato : 29-11-06 10:46

Lyrik skrev:

> så må vi vente med fortsættelsen til 2. sæsson.))

Har været ude på dvd et stykke tid nu. Hvis man vil have dk-tekster er
den vist nok pt billigst i sverige.

Den ser dog endnu flottere ud i original HD.

David

Fra : Jubii

Dato : 29-11-06 11:11

On Wed, 29 Nov 2006 10:45:45 +0100, "David T. Metz" <dtm@tdcadsl.invalid> wrote:
in dk.kultur.film

>Har været ude på dvd et stykke tid nu. Hvis man vil have dk-tekster er
>den vist nok pt billigst i sverige.
>
>Den ser dog endnu flottere ud i original HD.
>
>David

Hvofor skal en tv serie debatteres i en filmgruppe, når der er en tv gruppe?

Fra : Ukendt

Dato : 29-11-06 14:54

Det bliver meget værre.

Kom 3 ep ind i sæson 3 hvorefter jeg måtte give op. Der er simpelthen ingen
historie i dette.

Kan ikke forstå hypet med denne.

MHJ

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 29-11-06 23:41

Jubii skrev:
> Hvofor skal en tv serie debatteres i en filmgruppe, når der er en
> tv gruppe?

Det er kun for at genere dig.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Michael

Dato : 30-11-06 07:22

Peter Brandt Nielsen skrev:

>Det er kun for at genere dig.

Pas på, nu går GV-drengen i selvsving.

--
I believe that, as quickly as possible, young cows
ought to be allowed to go across our border

George W. Bush