Huset på Christianshavn
Fra : Kert Rats

Dato : 27-11-06 03:07

Jeg søger det afsnit, hvor en væg (bagvæggen, tror jeg) i Tues og Rikkes
lejlighed braser sammen, hvorved lejligheden - til parrets store glæde -
bliver større.

Jeg søger endvidere det afsnit, hvor Karl Stegger besøger Rottehullet. Han
lugter temmelig meget, hvilket bliver kommenteret af en af de øvrige gæster,
hvortil Karl Stegger skamfuldt svarer: "Det er vist nok mig, der lugter".

Kan I hjælpe mig med at finde disse to afsnit?

På forhånd tak for jeres hjælp.

Venligst

Kert Rats

Fra : Lars Petersen

Dato : 27-11-06 21:16

"Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lugter temmelig meget, hvilket bliver kommenteret af en af de øvrige
> gæster, hvortil Karl Stegger skamfuldt svarer: "Det er vist nok mig, der

Så vidt jeg husker er begge de to scener fra filmen "Ballade på
Christianshavn".

/Lars

Fra : Kert Rats

Dato : 28-11-06 03:11

"Lars Petersen" <lars@pilsnerpause.dk> skrev i en meddelelse

> "Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i en meddelelse

> Så vidt jeg husker er begge de to scener fra filmen "Ballade på
> Christianshavn".
>
> /Lars

Det lyder sandsynligt! Jeg har nemlig alle de 84 afsnit og har ikke kunnet
finde scenerne.
Jeg vil straks anskaffe filmen.

Tak for hjælpen, Lars.

Venligst