OT - hjælp til filmklip
Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 26-11-06 20:09

Hejsa

Dette er noget off topic for gruppen, håber man vil bære over med det, da
jeg er presset rent tidsmæssigt. Jeg arbejder på en skole, og på fredag går
en af vores matematik lærer på pension. Vi er en lille gruppe der plejer at
komme med et festlig indslag til diverse fester. Denne gang er vi helt
blank. Men vi har nu snakket om vi kunne skaffe en klip fra filmen "Vikaren"
og så manipulere lidt med det så det fremstår gammelt. Matematik læren er
nemlig vores skoles svar på BS Christiansen, så det lille klip skulle være
lidt hjemmevideo fra hans tid på skolen...

Nå men til problemet, jeg har desværre ikke filmen selv længere, og kender
ikke ngoen der ejer den. Men hvis nogen af jer har den, og har mulighed for
at optage et lille klip ind som mpg eller avi format, og sende det til mig
(på en eller anden måde) så ville jeg være MEGET taknemmelig. Det skal kun
være et lille kort klip, men det skal være en af de "seje" undervisnings
situationer, mener at kunne huske at en elev kaster noget mod ham, og han så
vender sig og griber det, noget i den stil...

Mvh. brian

Hvis der var noget der hed dårlig smag, har vi sikkert haft den! (Peter
Sommer)