Zarens Kurer
Fra : MFN

Dato : 26-11-06 16:39

Nogen der ved om denne serie nogensinde er blevet genudsendt i dansk tv,
eller om man evt. kan handle den nogen steder.

mvh
Michael

Fra : konstman

Dato : 28-11-06 13:40

Jeg mener at huske, at den har været vist mindst to gange i
fjernsynet... (men det kan også have været fra Sverige).

På DVD fås den desværre kun i enten en tysk udgave med
tysksynkroniseret tale og i en fransk udgave med fransk tale - begge
uden undertekster.

http://www.amazon.de/Michael-Strogoff-Kurier-Raimund-Harmstorf/dp/B000HDZC3K/sr=8-1/qid=1158088067/ref=pd_ka_1/028-9942931-8658134?ie=UTF8&s=gateway

http://www.amazon.fr/Michel-Strogoff-Rainmund-Harmstorf/dp/B00004YRNI/sr=1-3/qid=1164717284/ref=pd_bowtega_3/402-0961508-8966564?ie=UTF8&s=dvd

mvh