Groft overset film
Fra : Kim2000

Dato : 25-11-06 23:27

Så her til aften "Eight Legged Freaks", en gyser-action-komedie med bla.
smukke Scarlett Johansen. Jeg havde købt den på vhs for 10 kroner og troede
umiddelbart det var en eller anden lorte film fra 50'erne, men den er
faktisk ret fed. Underholdende, glimrende effekter af edderkopper der næsten
er ved at spise en hel by inkl mursten, en campingvogn den ovenudlækre
Scarlet (jeg er sikker på vi kan finde ud af trekant her i hytten hvis hun
kigger forbi ). Det er kolosal god humor da supermarkedet bliver
invaderet, tonsvis af splattereffekter og alt sammen lavet sådan at også
børn over 11 kan se med.

Klart anbefalesværdigt.

mvh
Kim

Fra : John Hinge

Dato : 26-11-06 10:35

On 25 nov 2006 Kim2000 was heard to say:

> Så her til aften "Eight Legged Freaks", en gyser-action-komedie
> med bla. smukke Scarlett Johansen.
Eight legged freaks er efter min mening, en hysterisk sjov lille film.
Den er lavet som en slags hyldest til de overgearede monsterfilm
fra 50'erne/60'erne, blot med noget mere opdaterede effekter.
Men netop på grund af måden edderbasserne er lavede på, så bliver
de aldrig sådan rigtig skræmmende, ihvertfald ikke for en ellers
slemt araknofobisk person som undertegnede.
Scener med tonsvis af edderbasser, som går hærgende amok i en
lille amerikans by er bare så sjove, enkelte af edderbasserne
fniser endda når det hele går grassat.
Scarlett er lige ung nok i filmen, altså rent aldersmæssigt,
hun var 16 da den blev filmet, så der kigger de fleste nok mere
på Kari Wuhrer som spiller hendes mor. Namme..

Efter min mening som sagt en lille perle af en film.

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"You're basing your Pixie Faerie on Vin Diesel ? I'll say it again..

Fra : Jesper

Dato : 26-11-06 10:51

Kim2000 <kim2000@surfer.dk> wrote:

> [...]
> kigger forbi ). Det er kolosal god humor da supermarkedet bliver
> invaderet, tonsvis af splattereffekter og alt sammen lavet sådan at også

Tjaa..mjaa.. den er da meget underholdende, jeg synes bare ikke den er
noget særligt. Så er Tremors filmene betydeligt sjovere.
--
Hans far viste ham engang en arbejder, siden da
har han lavet film om arbejdere.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 26-11-06 17:59

Kim2000 wrote:

> Klart anbefalesværdigt.

Den vil jeg også gerne istemme mig. Popcornsunderholdning af første
klasse.

Fra : Kevin Borbye Edelvan~

Dato : 26-11-06 22:52

Kim2000 wrote:

> Så her til aften "Eight Legged Freaks", en gyser-action-komedie med bla.
> smukke Scarlett Johansen.

"YOU..." *BANG* "EIGHT..." *BANG* "LEGGED..." *BANG* "FREEEEAAAAAKS!!!"

Pragtfuld film ;)

Mvh
Kevin Borbye Edelvang

Fra : Optimus Prime

Dato : 27-11-06 13:07

Dejligt at de mange positive kommentarer - jeg har altid gået og troet
jeg var mere eller mindre alene om at synes den film er alletides
underholdning...

Specielt synes jeg scenen hvor strudseejeren går rundt mellem strudsene
om natten og leder efter "krybskytterne" er super-morsom

Fra : sniper_Nolight

Dato : 30-11-06 17:56

> Dejligt at de mange positive kommentarer - jeg har altid gået og troet jeg
> var mere eller mindre alene om at synes den film er alletides
> underholdning...

samme her - jeg så den i biffen og var den eneste i vores flok der var helt
tosset med den. Mmm edderkopper der hoster når de får støv i hovedet - hehe
--
sniper_Nolight

Fra : Kim2000

Dato : 11-12-06 18:14

> [...]
> supermarkedet bliver invaderet, tonsvis af splattereffekter og alt sammen
> lavet sådan at også børn over 11 kan se med.

Og så kommer den på Kanal 5 på torsdag kl. 21
mvh
kim

Fra : Brian P

Dato : 12-12-06 00:47

Kim2000 skrev:

> Og så kommer den på Kanal 5 på torsdag kl. 21

Endnu en af de kanaler, een ikke kan modtage. Fås den ikke på dvd for
en halvtredser eller derunder? (ja, jeg er for doven til at lede selv..)

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 12-12-06 08:27

"Brian P" <kanal@klog.dk> skrev i en meddelelse

Kim2000 skrev:

> Og så kommer den på Kanal 5 på torsdag kl. 21

>Endnu en af de kanaler, een ikke kan modtage. Fås den ikke på dvd for
>en halvtredser eller derunder? (ja, jeg er for doven til at lede selv..)

Du skal være glad for du ikke har "de kanaler". Tv3, 3+ og Kanal 5 etc. etc.
kan man alligevel ikke se film på. Jovist de sender film, det er bare ik til
at holde ud at se dem.

Mvh. Martin

Fra : sniper_Nolight

Dato : 12-12-06 10:24

> Du skal være glad for du ikke har "de kanaler". Tv3, 3+ og Kanal 5 etc.
> etc. kan man alligevel ikke se film på. Jovist de sender film, det er bare
> ik til at holde ud at se dem.

enig - er man bare en smule interesseret i kvalitet og film generelt - og
har man fundet vej til en nyhedsgruppe om film mener jeg man allerede har
udvist en vis interesse - så er film på de kanaler destruerende for
filmen... reklamerne alene 'smadrer' filmen... lyd og billede vil jeg slet
ikke ind på.
--
sniper_Nolight

Fra : Kim2000

Dato : 12-12-06 19:05

> [...]
> udvist en vis interesse - så er film på de kanaler destruerende for
> filmen... reklamerne alene 'smadrer' filmen... lyd og billede vil jeg slet

Jeg må også erkende at film på de kanaler bliver "set" mens jeg retter
stile, laver noget på computeren eller noget helt andet. Det er meget
sjældent jeg sætter mig ned og ser en film/serier på kanaler med reklamer.
mvh
Kim
--
På DaMat er der masser af gratis hæfter og blade, nogle skal du betale for,
men de fleste er gratis.

Fra : JYH

Dato : 12-12-06 15:09

http://www.dvdoo.dk/ShowItem.aspx?ID=9852