Lyden af en filmrulle.:)
Fra : Hugo the Boss

Dato : 25-11-06 17:34

Hje med jer.

Jeg vil lige høre om hvor man kan få lyden fra en filmrulle??
Meget gerne i mp3 format.

v.h.
Hugo

Fra : Max

Dato : 25-11-06 18:15

Hej Hugo

> Jeg vil lige høre om hvor man kan få lyden fra en filmrulle??

Filmruller siger ikke noget, hvad for en lyd er det helt
præcis du mangler ?

--
Mvh Max

Fra : Holst

Dato : 25-11-06 19:17

Max wrote:

> Filmruller siger ikke noget, hvad for en lyd er det helt
> præcis du mangler ?

Givetvis den velkendte lyd af en filmrulle, der løber gennem et
fremvisningsapparat.

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 25-11-06 23:20

Hugo the Boss wrote:
> Hje med jer.
>
> Jeg vil lige høre om hvor man kan få lyden fra en filmrulle??
> Meget gerne i mp3 format.

Så noget findes på forskellige lyd effekt cd'er som professionelle køber til
deres lydarkiv.
Jeg havde selv lyden egnang, og brugte den på en dvd som first play, men det
var dengang
--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.recordere.dk
www.gromit.dk/dvd (opdateret 7.6.2006)

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 26-11-06 06:59

"Hugo the Boss" <lhlind@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg vil lige høre om hvor man kan få lyden fra en filmrulle??
> Meget gerne i mp3 format.

Det bedste jeg lige kunne finde var desværre i .wav:
http://www.pacdv.com/sounds/machine_sound_effects/film_projector.wav

Generelt vil pikslikkerne på nettet have penge den slags ($1.50 her, £2
der). Prøv at Google efter "film projector" og "sound effects".