edderkoppen
Fra : Steffen

Dato : 25-11-06 10:40

Edderkoppen-dansk tv serie; Det eneste sted jeg har fundet den på dvd er på
laserdisken.dk men der er den udgået. Nogen der vil sælge eller ved hvor den
kan fås ?

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 25-11-06 10:07

Steffen wrote:

> Edderkoppen-dansk tv serie; Det eneste sted jeg har fundet den på dvd er på
> laserdisken.dk men der er den udgået. Nogen der vil sælge eller ved hvor den
> kan fås ?

Hmmm... selv DR butikken er løbet tør for Edderkoppen på DVD.
Du må nok en tur på biblioteket.

http://bibliotek.dk/vis.php?origin=sogning&field1=forfatter&term1=&field2=titel&term2=edderkoppen&field3=emne&term3=&field4=fritekst&term4=&cclbuf=ma%3Dth&divbuf=dvd&field_mat=&term_mat=ma%3Dth&field_sprog=&term_sprog%5B%5D=sp%3Ddan&field_aar=year_eq&term_aar=&target%5B%5D=dfa

--
Mvh. Lars

Fra : Steffen

Dato : 25-11-06 11:14

jojo Der har jeg også fundet den , men ville bare gerne selv have den.

Fra : Basil

Dato : 25-11-06 10:20

Steffen tastede følgende:
> Edderkoppen-dansk tv serie; Det eneste sted jeg har fundet den på dvd er på
> laserdisken.dk men der er den udgået. Nogen der vil sælge eller ved hvor den
> kan fås ?

Noget af det bedste danske der er lavet.
Desværre kan jeg ikke hjælpe dig.
Kai

Fra : konstman

Dato : 25-11-06 20:52

Hej,

jeg mener bestemt, at jeg så den (billigt) hos Fona2000 på Strøget
tidligere på måneden...

Held og lykke!

Fra : Jesper

Dato : 26-11-06 13:19

Steffen <lilbrorspam@galnet.dk> wrote:

> Edderkoppen-dansk tv serie; Det eneste sted jeg har fundet den på dvd er på
> laserdisken.dk men der er den udgået. Nogen der vil sælge eller ved hvor den
> kan fås ?

Prøv i TP Musik, ellers kig efter den antikvarisk hos f.eks. Accord
--
Hans far viste ham engang en arbejder, siden da
har han lavet film om arbejdere.