The Departed - kæmpe SPOILER!!!
Fra : anders

Dato : 22-11-06 08:26

Hej

Lige er par spørgsmål lidt længere nede...
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..

Hvorfor skulle Colin Sullivan skydes til sidst? Hvorfra vidste politimanden
(husker ikke navnet) at Colin var skurk og hvorfor ville han ikke hellere
afsløre ham og få ham buret inde?

Ham der dør og viser sig at have været FBI's mand i Costellos bande, skyder
han ikke mod polititet da han bliver ramt? DET er vel ikke særlig
sandsynligt at en undercover-mand skyder mod politiet.

Mvh
Anders

Fra : -USH-

Dato : 22-11-06 13:06

anders skrev:
> Hvorfor skulle Colin Sullivan skydes til sidst? Hvorfra vidste
> politimanden (husker ikke navnet) at Colin var skurk og hvorfor ville
> han ikke hellere afsløre ham og få ham buret inde?

Det er et stykke tid siden jeg så den. Jeg tror ikke at der kom nogen
forklaring, men der var noget med at DiCaprio havde sendt et brev til hende
psykologen, og det kan være at der stod at hun skulle kontakte ham
politimanden med info. Måske.
Og måske var den info ikke nok til at få ham buret inde, så han valgte at
skyde ham i stedet.

> Ham der dør og viser sig at have været FBI's mand i Costellos bande,
> skyder han ikke mod polititet da han bliver ramt? DET er vel ikke
> særlig sandsynligt at en undercover-mand skyder mod politiet.

Kan ikke huske om han skød mod politiet, men der er to muligheder. Enten har
han skudt ved siden af med vilje, eller også har han rent faktisk skudt mod
politiet fordi de skød mod ham. Jeg tror ikke man skelner når man bliver
beskudt.

--
Venlig hilsen
-Ulrik-