Ny fra fincher
Fra : Morten Bowman

Dato : 21-11-06 13:37

Ny film fra David Fincher. Virker umiddelbart spændende
http://www.apple.com/trailers/paramount/zodiac/

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 23-11-06 22:26

Morten Bowman wrote:
> Ny film fra David Fincher. Virker umiddelbart spændende
> http://www.apple.com/trailers/paramount/zodiac/

Det er den mørkeste trailer jeg endnu har set, man kan jo næsten ikke
se hvad der foregår. Derudover ser den da spændende ud

Fra : Holst

Dato : 23-11-06 22:44

Lars Hoffmann wrote:

> Det er den mørkeste trailer jeg endnu har set, man kan jo næsten ikke
> se hvad der foregår.

Tror du ikke, du skulle skrue lidt på 'brightness'-knappen på din skærm?

Eller måske skal du bare pudse brillerne.

Fra : Peter Heide

Dato : 23-11-06 23:37

der bliver ihverttilfælde ikke en happy-end til dennne film.

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 25-11-06 08:45

"Morten Bowman" <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> skrev i en meddelelse
> Ny film fra David Fincher. Virker umiddelbart spændende
> http://www.apple.com/trailers/paramount/zodiac/

Ja jeg så den lige her til morgen (traileren) jeg er fan af David Fincher så
den her ser jeg meget frem til! :)