En speciel film ... Gyser .. Vidst nok ..
Fra : Dopedog

Dato : 21-11-06 13:07

Ja mig og min kæreste kom til at snakke om en film igår, og vi kan bare ikke
huske hvad den hedder. Det er VIDST nok en gyser. Og den eneste scene vi
egentlig kan huske, er hvor en masse par skal trække nogle hvide og sorte
kugler. Dem der får den sorte kugle, skal aflevere deres barn til ... Ja en
ond børge.

Nogen der ved hvilken film der er tale om ?

-Ronnie

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 21-11-06 14:19

"Dopedog" <ostejorgenskimSLETDETHER@ofir.dk> enriched usenet with:

> Nogen der ved hvilken film der er tale om ?

Storm of the Century
http://www.imdb.com/title/tt0135659/

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi
Quidquid latine dictum sit altum viditur

Now playing: The Carpenters - Close To You

Fra : Dopedog

Dato : 21-11-06 18:58

> Storm of the Century
> http://www.imdb.com/title/tt0135659/

Det var da lige nøjagtig den. Tusind tak :)