abonnement
Fra : Grethe

Dato : 16-11-06 20:14

Hei!
Jeg vet ikke om dere kan hjelpe meg, håper det beste.
Vi har flyttet til Deilige Danmark!
Men savner å kunne abonnere på filmer via Internet.
Er det noen som vet om web-sider hvor vi kan abonnere på gode (??) filmer,
altså at vi kan selv velge våre filmer som vi returnerer når vi har sett dem
og får nye tilbake?

--
Hilsen Grethe & Roy
www.cegredesign.com

Fra : gb

Dato : 18-11-06 05:20

"Grethe" <grethe@ceroy.dkminus> wrote in

> Er det noen som vet om web-sider hvor vi kan abonnere på gode (??)
> filmer, altså at vi kan selv velge våre filmer som vi returnerer
> når vi har sett dem og får nye tilbake?

Amazon.com?

--
GB

Fra : ufo

Dato : 18-11-06 08:16

On Nov 16, 8:13 pm, "Grethe" <gre...@ceroy.dkminus> wrote:
> Hei!

hejsa. www.lovefilm.dk er i hvertfald et dansk bud på sådan en
tjeneste. Både amazon.co.uk og cdwow.com har udlejning, men om det
funker til Danmark ved jeg faktisk ikke.
Der har været skrevet lidt for og imod lovefilm.dk her i gruppen
(eller muligvis i dk.forbruger), prøv evt at søge lidt på på.
Held og lykke og velkommen til Danmark, esther

Fra : Michael

Dato : 18-11-06 12:09

http://www,lovefilm.dk & http://www.playtimeclub.dk

--
I believe that, as quickly as possible, young cows
ought to be allowed to go across our border

George W. Bush

Fra : Grethe

Dato : 18-11-06 12:57

Takk skal dere ha! Jeg skal kikke å se hva det er.

--
Hilsen Grethe & Roy
www.cegredesign.com