Rocky Balboa
Fra : Morten Bowman

Dato : 16-11-06 20:00

I den nye film, som er den sjette i rækken, kæmper den aldrende eks-bokser
med sorgen over tabet af sin elskede Adrian og prøver samtidig at komme
tilbage i sin søns liv. I mellemtiden forsøger den unge ubesejrede
mesterbokser Mason Dixon at vinde sit store publikum tilbage, hvilket til
sidst resulterer i, at Rocky modvilligt bliver tvunget tilbage til
ringhjørnet i sin allersidste kamp i en ny moderne bokseæra.

"Rocky Balboa" er skrevet og instrueret af Stallone selv. Den utrættelige
bokser går i ringen 5. januar.

"Lets start building some hurtin'-bombs!"

Jeg ser nu lidt frem til den. Den virker ihvertfald bedre end de 2 sidste!
http://makeashorterlink.com/?S5042343E

Fra : Kostas

Dato : 17-11-06 21:26

> "Lets start building some hurtin'-bombs!"
>

> Jeg ser nu lidt frem til den. Den virker ihvertfald bedre end de 2
> sidste! http://makeashorterlink.com/?S5042343E

oooooohh it's gonna hurt...

Ja man er jo nødt til at se den

Glæder mig allerede.

mvh

Kostas

Fra : Per Vadmand

Dato : 17-11-06 23:27

Kostas wrote:

> Ja man er jo nødt til at se den

Hvorfor?

Per V.

--
Når en aforisme begynder med "manden er..." eller "kvinden er..." ved
man, at resten ikke er værd at spilde tid på.

Fra : Kostas

Dato : 18-11-06 12:21

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in news:455e372d$0$154
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Hvorfor?
>
> Per V.

Når man er vokset op med de 5 første og syntes de var fede på den lidt
kiksede måde

mvh

Kostas

Fra : Kim2000

Dato : 18-11-06 12:41

"Kostas" <email@kostas.dk> skrev i en meddelelse
> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in news:455e372d$0$154
> $edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Når man er vokset op med de 5 første og syntes de var fede på den lidt
> kiksede måde

De var ikke kiksede. Rocky - Stallone - var den direkte grund til at jeg
begyndte at styrketræne og siden bokse (33 sejre i 35 kampe). Teenagere i
dag savner nogle gode forbilleder, deres forbilleder er Snooby der står og
giver fuckfingere og er latterlig. Stallone skreg vindermentalitet og du kan
alt hvad du vil. HAN var og er et forbillede der noget værd.
mvh
Kim

Fra : gb

Dato : 18-11-06 13:01

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in

> latterlig. Stallone skreg vindermentalitet og du kan alt hvad du
> vil. HAN var og er et forbillede der noget værd. mvh

Han er nok ikke fisefornem nok til denne verdens Vadmænd...

--
GB

Fra : Zeki

Dato : 21-11-06 13:18

> [...]
> giver fuckfingere og er latterlig. Stallone skreg vindermentalitet og du
> kan alt hvad du vil. HAN var og er et forbillede der noget værd.

Hørt!

Nu mangler vi bare at Arnold vender tilbage i rollen som Conan

Mvh
Zeki

Fra : Robert Eriksen

Dato : 21-11-06 13:41

Zeki wrote:
> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse

> Hørt!
>
> Nu mangler vi bare at Arnold vender tilbage i rollen som Conan

Det kunne faktisk være stort :)
Særligt da den første Conan, imho, faktisk er væsentlig bedre end den
har ry for.

Fra : Morten Bowman

Dato : 21-11-06 14:29

Fik billet til forpremieren 22/12

Fra : Kim2000

Dato : 17-11-06 23:31

"Morten Bowman" <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> "Lets start building some hurtin'-bombs!"
>

> Jeg ser nu lidt frem til den. Den virker ihvertfald bedre end de 2 sidste!

Jeg har været begejstret for hele serien, jeg synes faktisk 5'eren gjorde
det helt rigtige, lod os følge Rocky, men accepterede at nu var Rocky
stoppet som topbokser. Nu er vi så her og han skal møde en toptrimmet ung
bokser. Det kunne da være lidt fedt hvis man nu lavede et manuskript hvor
Rocky rent faktisk ikke vandt, det ser jo ud til han skal spille en 50-årig
bokser og al respekt for Foreman, så mødte han i sin 2. karriere ingen af de
helt store drenge. En 50-årig topprofessionel kan ganske enkelt ikke vinde
over en topbokser på 25. Det vil være helt usandsynligt, men måske lader man
den unge gut undlade at træne eller tage for let på tingene. Jeg glæder mig
i hvert fald til at se den.

Stallone er fortsat actionman nummer 1. Og er det ikke også Rambo 4 der
kommer næste år.

mvh
Kim

Fra : Jesper

Dato : 18-11-06 03:32

Morten Bowman <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> wrote:

> [...]
>
> "Lets start building some hurtin'-bombs!"
>

> Jeg ser nu lidt frem til den. Den virker ihvertfald bedre end de 2 sidste!

Der er et stykke vej til Rocky XXXIII
--
Jeg ved, hvor meget De, præsident Kim Il Sung, med al Deres
hengivenhed har arbejdet for dette vidunderlige lands

Fra : jakobn

Dato : 19-11-06 00:01

Alene nostalgien gør at jeg skal se den, og jeg glæder mig.

Måske lidt plat hvis han vinder, men hva faen ;)

Fra : Roland

Dato : 19-11-06 01:28

"jakobn" <jakobnygren@gmail.com> skrev i en meddelelse

Alene nostalgien gør at jeg skal se den, og jeg glæder mig.

Måske lidt plat hvis han vinder, men hva faen ;)

Det er ikke plat hvis han vinder for det er jo Rocky
Men ses det skal den......

Fra : Kong Kent

Dato : 20-11-06 21:36

Morten Bowman wrote:
> "Lets start building some hurtin'-bombs!"

Det bliver så fedt. Som andre har pointeret, så er vi nogen der er
vokset op med Stallone som drengeidol, og loyalitet overfor ens
forbilleder lader sig ikke forgå, så den skal selvfølgelig kværnes i biffen!

Når man genser filmene, ser man da også hvor seriøse de trods alt var
omkring boksningen. Stallone i 4'eren med dragonflags til maven, chins
osv. - gustne, old-school øvelser der giver muskler så det BATTER!!

Rocky 6 og Rambo 4 - here I come!!! :)

mvh

KongKent

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 21-11-06 07:28

"Kong Kent" <notvalid@doh.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> omkring boksningen. Stallone i 4'eren med dragonflags til maven, chins
> osv. - gustne, old-school øvelser der giver muskler så det BATTER!!

Helt sikkert!!

Jeg er også på vej til at løbe op på et bjerg og juble med armene over
hovedet

De skal ses uanset hvor meget de eventuelt stinker hehe.

Mvh. Martin