Jack Palance død
Fra : gb

Dato : 13-11-06 01:29

Han blev 87, og var udover filmskuespiller også tegneseriefigur med
eget Lucky Luke-album ("Lange Luke").

R.I.P.

--
GB

Fra : Peter Heide

Dato : 13-11-06 01:49

> Han blev 87, og var udover filmskuespiller også tegneseriefigur med
> eget Lucky Luke-album ("Lange Luke").
>
> R.I.P.

Ak ja. Han havde sikkert mange gode år i sig endnu. Nattesøvn bliver
der ikke meget af i nat , efter denne besked.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 13-11-06 19:44

"Peter Heide" skrev i en meddelelse

> Ak ja. Han havde sikkert mange gode år i sig endnu. >Nattesøvn bliver
> der ikke meget af i nat , efter denne besked.

Det var dog en flad ironisk kommentar , til en R.I.P.
Gad nok vide vilken skuespiller der skal stille træskoene
før du mener et R.I.P indlæg er på sin plads.
men det var måske bare GB du var ude efter ?.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Peter Heide

Dato : 15-11-06 02:15

> Det var dog en flad ironisk kommentar , til en R.I.P.
> Gad nok vide vilken skuespiller der skal stille træskoene
> før du mener et R.I.P indlæg er på sin plads.
> men det var måske bare GB du var ude efter ?.

En skuespiller der ihverttilfælde har
mere format end de nullerte der får en RIP i denne gruppe.

Jack Palance har stort set kun medvirket i TV-bras de sidste mange år.
Har var kort og godt en ikke særlig god skuespiller.

For et stykke tid siden var der en båtnakke der postede en RIP for
en 3 rangsskuespiller der kun havde medvirket i dårlige TV-serie
fra 70erne OG en enkelt lillebitte rolle (nærmest statist) i Godfather.

GB aner jeg ikke hvad betyder men vil godt have det at vide.

Men jeg kan selvfølelig også begynde at poste 15-20 RIP pr. mdr
for alle de skuespillere der himler. Hvorfor skal der være forskel

Fra : gb

Dato : 15-11-06 08:15

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> wrote in

> Men jeg kan selvfølelig også begynde at poste 15-20 RIP pr. mdr
> for alle de skuespillere der himler. Hvorfor skal der være forskel

I don't want to talk to you no more, you empty headed animal food
trough wiper. I fart in your general direction. Your mother was a
hamster and your father smelt of elderberries.

--
GB

Fra : Jørgen Flainard

Dato : 15-11-06 17:12

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jack Palance har stort set kun medvirket i TV-bras de sidste mange år.
> Har var kort og godt en ikke særlig god skuespiller.

Det var dog en mærkelig konklusion at komme med, bare fordi han ikke lavede
gode film på det sidste. Det ændrer dog ikke på at Jack Palance medvirkede i
gode film, blev til Lange Luke i en tegneserie og senere vandt en Oscar. At
du så ikke mener at det er værd at nævne er vel din sag!

> For et stykke tid siden var der en båtnakke der postede en RIP for
> en 3 rangsskuespiller der kun havde medvirket i dårlige TV-serie
> fra 70erne OG en enkelt lillebitte rolle (nærmest statist) i Godfather.

Bruno Kirby havde nu medvirket i flere ganske glimrende film og leverede for
det meste glimrende præstationer, af den slags som måske ikke er
mindeværdige, men er med til at levere den basis stjerner har brug for, for
at funkle. Igen at du mener hans død er ligegyldig er vel din sag, men det
skal da ikke forhindre andre i at nævne det.

Fra : Peter Heide

Dato : 15-11-06 23:02

> [...]
> At
> du så ikke mener at det er værd at nævne er vel din sag!

hi-hi. at han medvirkede i en tegneserie ? nej. det er fand'me ikke værd
at nævne.

og en Oscar ; det er ikke noget kvalitetsstempel imo . det er nærmest
ufatteligt
hvem der har fået kastet en sådan i nakken igennem tiderne.

lige for at blive i det danske : babettes gæstebud...nej nej nej

Fra : Jørgen Flainard

Dato : 16-11-06 14:32

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

Det interessante kunne jo så være at vide hvilket kriterie du så har for at
folk er store nok til at blive nævnt i en debatgruppe, der i øvrigt handler
om film og hvor der må formodes at være en del folk der har en ganske nørdet
interesse for netop film

Fra : Peter Heide

Dato : 16-11-06 15:49

> [...]
> handler
> om film og hvor der må formodes at være en del folk der har en ganske

Jeg syntes ikke at dødsannoncering høre hjemme i dkf.

Dog undtagelser når feks een af de helt store dør feks Stanley Kubrick,
er det på sin plads, da det også kan skabe en form for debat.

Fra : Jørgen Flainard

Dato : 16-11-06 19:21

> Jeg syntes ikke at dødsannoncering høre hjemme i dkf.
>
> Dog undtagelser når feks een af de helt store dør feks Stanley Kubrick,
> er det på sin plads, da det også kan skabe en form for debat.

Jeg synes ikke at dvd relateret snak, specielt når det drejer sig om
tv-serier, hører hjemme i gruppen, men brokker mig ikke. Tilgengæld mener
jeg at dødsannonceringer helt på sin plads...

Fra : Jim Andersen

Dato : 21-11-06 20:54

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Dog undtagelser når feks een af de helt store dør feks Stanley Kubrick,

Det var da satans. Er han død ?

/jim

Fra : Jan Andersen

Dato : 21-11-06 21:29

On Thu, 16 Nov 2006 15:49:13 +0100, "Peter Heide" <pheide@ofir.dk>
wrote:

>Jeg syntes ikke at dødsannoncering høre hjemme i dkf.
>
>Dog undtagelser når feks een af de helt store dør feks Stanley Kubrick,
>er det på sin plads, da det også kan skabe en form for debat.

Er Robert Altman "stor" nok ?

http://www.cnn.com/2006/SHOWBIZ/Movies/11/21/obit.altman.ap/index.html

--
Jan