Horribel kampscene
Fra : Ukendt

Dato : 12-11-06 19:11

Nogen der ved hvilken film den er fra?
http://media.skoopy.com/misc/fight_scene/

Fra : Peter T.

Dato : 12-11-06 19:18

udviste en rettidig omhu og skrev:

> Nogen der ved hvilken film den er fra?
> http://media.skoopy.com/misc/fight_scene/

LOL! :D Og den velvalgte musik sætter en tyk streg under kvaliteten!

--
[Sig removed by Administrator: Signature can not exceed 20GB]

Fra : Kim2000

Dato : 12-11-06 19:54

<Torben> skrev i en meddelelse
> Nogen der ved hvilken film den er fra?
> http://media.skoopy.com/misc/fight_scene/

Vi er i hvert fald i firserne, det ligner ligeledes en af de utallige film
der blev smidt direkte på vhs, da alene det at se en film hjemme i stuen var
en kvalitet. Hvis man skal lede efter titlen vil jeg tro det er i 1983-1986,
og så bedømt ud fra tøjet.

Hvis vi lytter til hvad kvinden siger i slutningen af klippet, så får jeg
det til "keep an eye..... stingray" og søger jeg på det får jeg at der
åbenbart kom en filmserie der hed det.

http://us.imdb.com/find?s=all&q=stingray

Om det er rigtigt kan jeg ikke svar, men ham den ene kunne da godt lige en
ung Nick Mancuso

mvh
Kim

Fra : Holst

Dato : 12-11-06 19:54

http://www.youtube.com/watch?v=T_tiBGOEoVM

Fra : René Lønstrup

Dato : 12-11-06 21:04

Torben wrote:
> Nogen der ved hvilken film den er fra?
> http://media.skoopy.com/misc/fight_scene/

Det lader til at være denne:

Undefeatable (1994)
http://www.imdb.com/title/tt0111552/

--
Mvh René Lønstrup
web: http://rene.loenstrup.net?r=usenet

Fra : Kim2000

Dato : 12-11-06 21:17

"René Lønstrup" <[fornavn]@[efternavn].net> skrev i en meddelelse

> Det lader til at være denne:
>
> Undefeatable (1994)
> http://www.imdb.com/title/tt0111552/

Det var dog helt uhyggeligt at man fortsat i midten af halvfemserne kunne
finde på at lave film der var _så_ ringe.

Må man spørge hvordan du fandt frem til den?

mvh
Kim

Fra : René Lønstrup

Dato : 12-11-06 21:39

Kim2000 wrote:

> Det var dog helt uhyggeligt at man fortsat i midten af halvfemserne
> kunne finde på at lave film der var _så_ ringe.

Ja, ikke? Jeg får næsten lyst at købe den, så elendig ser den ud til at være
:) (http://www.play.com har den i øvrigt til £4.99)

> Må man spørge hvordan du fandt frem til den?

Googlede citatet i slutningen af klippet; "we'll keep an eye out for you
Stingray", kiggede nogle messageboards / blogs igennem med en masse
kommentarer til klippet. Et sted var der en person der nævnte den kvindelige
"skuespillers" navn -> taste ind på IMDB, ned og kigge på messageboardet på
hendes side. Her var der en der spurgte til hvilken film der var tale om på
klippet og vupti, der kom svaret :)
- Dvs. en masse famlen omkring i blinde (no pun intended), indtil jeg faldt
over løsningen ;)

Fra : Holst

Dato : 13-11-06 09:51

René Lønstrup wrote:

> - Dvs. en masse famlen omkring i blinde (no pun intended), indtil jeg faldt
> over løsningen ;)

Så var min metode da nemmere. Klik på 'Share' og derefter så at sige
hugge 'T_tiBGOEoVM' fra den fremkomne URL. Dette sætter jeg så ind i et
"normalt" link fra YouTube og får linket:

http://www.youtube.com/watch?v=T_tiBGOEoVM

og her står der jo tydeligt i beskrivelsen, hvilken film klippet er fra.

Fra : Kevin Borbye Edelvan~

Dato : 12-11-06 22:12

Kim2000 wrote:

> Det var dog helt uhyggeligt at man fortsat i midten af halvfemserne kunne
> finde på at lave film der var _så_ ringe.

Halvfemserne er et af de mørkeste årtier i filmhistorien.

Mvh
Kevin Borbye Edelvang

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 13-11-06 00:07

<Torben> skrev i en meddelelse
> Nogen der ved hvilken film den er fra?
> http://media.skoopy.com/misc/fight_scene/

De homoseksuelle undertoner er AL for tydelige :P

Fra : gb

Dato : 13-11-06 01:32

Torben wrote in news:45576386$0$13984$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> Nogen der ved hvilken film den er fra?
> http://media.skoopy.com/misc/fight_scene/

Jeg er næsten 100% sikker på, at det er fra en indisk Bollywood-film,
men hvilken?

Det bygger jeg bl.a. på kvaliteten (!), samt skuespillernes udseende.

--
GB

Fra : Claus

Dato : 14-11-06 23:03

> [...]
> men hvilken?
>
> Det bygger jeg bl.a. på kvaliteten (!), samt skuespillernes udseende.

100% forkert

Fra : gb

Dato : 15-11-06 00:43

"Claus" <anonym@xx.xx> wrote in

> 100% forkert

OK, det har jeg så fundet ud af. Men det slagsmål er nu MEGET
Bollywood-agtigt alligevel, synes jeg.

--
GB