Spiderman 3 trailer
Fra : Morten Bowman

Dato : 10-11-06 12:18

Fra : Anders B. Hyltoft

Dato : 11-11-06 08:53

"Morten Bowman" <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> skrev i en meddelelse
news:fun8l29o3uj0a66cb5vjsbi729p1236620@4ax.com...
> http://www.ifilm.com/presents/spiderman3

Nå, det ser da ikke ud til at han får symbiotdragten af Reed Richards fra
"Fantastic 4" som han ellers gør i tegneserien.
De har da ikke castet Michael Papajohn (som vist nok var onkel bens morder)
som Sandman selvom han i traileren siger at "that man killed my uncle". Men
han er med i 3'eren som carjacker igen? Nå måske er det et andet twist i
plottet så det hænger sammen alligevel...

Anywho... den ser fed ud. Kunne være cool hvis vi også får et glimt af Venom
i den.

Anders Hyltoft

Fjern "FJERNDETTE" ved svar på email. Eller lad være, men så får jeg den
ikke

Fra : John Hinge

Dato : 11-11-06 10:34

On 11 nov 2006 Anders B. Hyltoft was heard to say:

> Nå, det ser da ikke ud til at han får symbiotdragten af Reed
> Richards fra "Fantastic 4" som han ellers gør i tegneserien.
Arhhh, altså han får den (i tegneserien) fra en mærkelig maskine
på en fjern planet.. Han vælger blot den forkerte maskine :)

Når det er sagt, så er der en vis grad af vandtætte skodder
imellem de forskellige marvel film.
I tegneserierne så hopper de lystigt rundt og forstyrrer hinanden,
men ikke i filmene. Det ville nok også fjerne fokusset lidt.

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"You're basing your Pixie Faerie on Vin Diesel ? I'll say it again..

Fra : -USH-

Dato : 11-11-06 19:30

Anders B. Hyltoft skrev:
> [...]
> De har da ikke castet Michael Papajohn (som vist nok var onkel bens
> morder) som Sandman selvom han i traileren siger at "that man killed

Men de forklarer det også i traileren på politikontoret med:
"We have some new information. This is your uncles actual killer."
Hokus pokus.

--
Venlig hilsen
-Ulrik-

Fra : Anders B. Hyltoft

Dato : 15-11-06 07:34

"-USH-" <tidsrejseSLET@yahoo.dk> wrote in message

> Men de forklarer det også i traileren på politikontoret med:
> "We have some new information. This is your uncles actual killer."

Jeg skal lige have genset 1'eren, men så man det ikke ske i filmen?

Fra : -USH-

Dato : 21-11-06 12:31

Anders B. Hyltoft skrev:
> "-USH-" <tidsrejseSLET@yahoo.dk> wrote in message

> Jeg skal lige have genset 1'eren, men så man det ikke ske i filmen?

Hm. Har den ikke lige stående. Jeg tror bare at man ser onklen ligge på
gaden, og så senere ham som er blevet anholdt.

--
Venlig hilsen
-Ulrik-

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 15-11-06 23:08

> Anywho... den ser fed ud. Kunne være cool hvis vi også får et glimt af
> Venom i den.

Bare rolig.. ikke blot et glimt ... du får massere af Venom i denne film.

Den nye Green Goblin og Sandman er bare afledningsmanøvrer i traileren.
Hvorfor tror du at man ser så meget til fotografen Eddie Brock der har et
horn i siden på Peter Parker? _Han_ får også fingrene i symbioten

Jeg har netop set en ufærdiggjort trailer fra Sony, der blev leecked på
nettet og fjernet 10minutter senere. Men min ivrige Spiderman3 fan-boy ven
der jævnlingt skriver på www.shh.com nåede at få fingrene i den.
Det meste i traileren er bluescreen fotos og tegnede storyboards - MEN!
Slutningen på traileren er det hele værd. Venom i hele sin ækle personlighed
lander i en mørk gyde, og væser og spyder med sin lange tunge ind mod
kameraet. Det ser så godt ud!

Desuden er det ikke så afslørende.. Der findes fotos/wallpaper af Venom,
eller nærmere Eddie der overtages af symbioten de fleste steder på nettet i
sammenhæng med Spidey 3.

Eksempelvis:
http://www.sonypictures.com/movies/spiderman3/site/downloads/wallpapers/wallpaper2_1280.html

Mvh. Martin

Fra : Kong Kent

Dato : 20-11-06 21:41

> [...]
> eller nærmere Eddie der overtages af symbioten de fleste steder på nettet i

Her er lige 17 sekunder:

http://www.youtube.com/watch?v=kpd_pDD8q8o