Biler, m.m.
Fra : Ukendt

Dato : 04-11-06 10:38

Hvornår udgives tegnefilmen Biler med dansk tale ?

Kan man ikke købe Løvernes Konge med dansk tale på dvd mere ? (Så Dvdoo
skriver de er udgået fra deres lager)

Fra : Michael

Dato : 04-11-06 14:49

Müller skrev:

>Hvornår udgives tegnefilmen Biler med dansk tale ?

27. december 2006, så den kommer ikke til at ligge under juletræet i
år

--
I believe that, as quickly as possible, young cows
ought to be allowed to go across our border

George W. Bush

Fra : Jesper

Dato : 04-11-06 17:10

Michael <spamhell@brandt-christensen.dk> wrote:

> 27. december 2006, så den kommer ikke til at ligge under juletræet i
> år

Iflg. Laserdiskens hjemmeside udkommer den først d. 2/1 2007

http://www.laserdisken.dk/html/visvare.dna?vare=11624621332249452
--
Jeg ved, hvor meget De, præsident Kim Il Sung, med al Deres
hengivenhed har arbejdet for dette vidunderlige lands

Fra : Michael

Dato : 04-11-06 20:18

Jesper skrev:

>Iflg. Laserdiskens hjemmeside udkommer den først d. 2/1 2007
>
>http://www.laserdisken.dk/html/visvare.dna?vare=11624621332249452

Hmm Moviezoo siger 27/12 2006
http://www.moviezoo.dk/Biler-DVD-film_8717418072971
Cdon.com siger samme dato
http://www.cdon.com/main.phtml?prod=602724&nav=4248&navroot=903&page=product

Lad os bare sige at det bliver efter jul.

Fra : Ukendt

Dato : 07-11-06 22:45

Takker for svar!!

Dog mystisk med Løvernes Konge. Man kan da ikke stoppe salget af en
klassiker. For langt ude....

Fra : Max

Dato : 07-11-06 22:59

Hej Müller

> Dog mystisk med Løvernes Konge. Man kan da ikke stoppe salget af en
> klassiker. For langt ude....

Det er vel normalt for Disney produktioner at de udgår nogle år
og så kommer på markedet igen.

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 07-11-06 23:01

> Hej Müller

> Det er vel normalt for Disney produktioner at de udgår nogle år
> og så kommer på markedet igen.

Måske normalt, men det er jo en definationssag. Ligesom med alle andre
produkter og film, så kan Disney jo bare udgive indtil, der en dag kommer en
ny version.

Fra : Michael

Dato : 07-11-06 23:53

Müller skrev:

>Takker for svar!!
>
>Dog mystisk med Løvernes Konge. Man kan da ikke stoppe salget af en
>klassiker. For langt ude....

Når det gælder Disney kan de tillade sig alt. Disney koncernen beder
alle forhandlere om at returnere de dvd'er som de ikke længere vil
have bliver solgt. På et eller andet tidspunkt kommer de dog ud i
handlen igen (kampagner osv.) På den måde kan Disney tillade sig at
tage højeste pris. Filmene når slet ikke at være i handlen længe nok
til at den kommer på udsalg.

Fra : Ukendt

Dato : 04-11-06 15:42

> Kan man ikke købe Løvernes Konge med dansk tale på dvd mere ? (Så Dvdoo
> skriver de er udgået fra deres lager)

Nej, det kan man ikke lige umiddelbart. Den er udgået fra producenten --
Disneyfilm frigives kun i begrænsede perioder for det meste... Ihvertfald
klassikerne.

Jeg fandt en på QXL for dig, hvis det er? Til normalprisen ovenikøbet --
endnu da...
http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=413449374

Jeg købte et par stykker i sin tid hos Axel, men de har den heller ikke
længere... Måske Home Entertainment har den? Det har jeg ikke tjekket -- de
har stadig Askepot ihvertfald.