Borat filmen...
Fra : GU

Dato : 03-11-06 21:35

.....er skide sjov. Se den!

Fra : Peter Heide

Dato : 03-11-06 21:52

> ....er skide sjov. Se den!

Ju-Huuu. Efter den anmeldelse er der ingen tvivl : vi skal i biffen !

Fra : GU

Dato : 03-11-06 21:57

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Ju-Huuu. Efter den anmeldelse er der ingen tvivl : vi skal i biffen !

jeg gik lige til konklusionen, hehe.

Fra : Peter Heide

Dato : 03-11-06 22:42

"GU" <Gu@he.co.uk> skrev i en meddelelse

> "Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> jeg gik lige til konklusionen, hehe.

Så ham forleden i Letterman og det var ret sjovt. Helt klart en film
jeg vil se. De episoder der har været i Ali G med Borat har været
MEGET morsomme. Især den hvor han er til vin-smagning og tilbyder
sin kone/søster til een af deltagerne.Det er een af min faves. Men der
sgu mange.

Fra : Peter T.

Dato : 04-11-06 01:16

Peter Heide udviste en rettidig omhu og skrev:

> Ju-Huuu. Efter den anmeldelse er der ingen tvivl : vi skal i biffen !

Bestemt! Fed anmeldelse imho. :)

--
Mvh. Peter T.

FreeCell-statistik pr. 9. oktober 2006 (opdateres vilkårligt):
Total: won/lost 183/61 (75%). Streaks: wins/losses/current 18/5/3 win

Fra : Jimmy Rosenlund

Dato : 07-11-06 20:45

Den sjoveste film jeg har set længe. Jeg havde mavekramper efter filmen. Men
på den gode måde.

Jimmy Rosenlund