Reklamefilm m. Gene Kelly / Volkswagen
Fra : Peter Heide

Dato : 03-11-06 01:51

http://www.newstoday.com/_tpl/qbn/vw-sing.html

Absolut ikke nogen ny reklame. Men en fandens god en af slagsen.

Vil meget gerne have en bedere version end denne "frimærke
størrelse" der ligger alle steder. Jeg har søgt men uden resultat.

Nogen hér der ved hvor en sådan kan downloades ?

Fra : Ukendt

Dato : 03-11-06 13:34

> Absolut ikke nogen ny reklame. Men en fandens god en af slagsen.

Hold da op --- den er s'gu god.

> Nogen hér der ved hvor en sådan kan downloades ?

Ja, jeg ville også gerne ha' en større udgave?

Fra : Peter Heide

Dato : 03-11-06 21:50

> Ja, jeg ville også gerne ha' en større udgave?

Har fået fat på en18mb quicktime video m. flot lyd og absolut
ikke optimal billede, men betydeligt større og skarpere end hvad
der ligger rundt omkring.

skal lige have den fin-pudset så lægger jeg den ud. Det er en reklame;
så det må være ok eller hvad ?

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 03-11-06 15:57

Peter Heide wrote:
> Absolut ikke nogen ny reklame. Men en fandens god en af slagsen.

ja den er herlig

> Nogen hér der ved hvor en sådan kan downloades ?

På p2p-netværket edonkey (emule) kan hentes en version på 14 MB.
Det er ikke sikkert den er bedre men du kan da forsøge :)

(søg på vw og gene kelly)

/hilsner
--
| lars gjerløw jørgensen | e-mail: remove dots |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Peter Heide

Dato : 03-11-06 21:06

> På p2p-netværket edonkey (emule) kan hentes en version på 14 MB.
> Det er ikke sikkert den er bedre men du kan da forsøge :)
>
> (søg på vw og gene kelly)

Tak for tippet. Nej desværre; den er lige så elendig som de andre.

Den findesogså hér :

http://www.visit4info.com/details.cfm?adid=20205

.........men der skal lægges kroner for at hive den hjem.

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 04-11-06 15:27

Peter Heide skrev:
> Absolut ikke nogen ny reklame. Men en fandens god en af slagsen.

Det minder mig om Citroens aktuelle reklamefilm med Sean Connery, som
nok er den bedste reklame, jeg har set i år.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk