Hvilken julefilm?
Fra : MRN

Dato : 30-10-06 19:25

Hejsa gruppe!

Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde titlen på en bestemt
julefilm? Jeg kan ikke huske hvad den hedder, kun at den handler om to
små piger, hvis far bliver uskyldigt arresteret. Pigerne rejser tværs
gennem USA for at bede præsidenten om hjælp til at få deres far hjem
til jul... (tror nok den er i sort/hvid). Så den i fjernsynet for mange
år siden...

Mvh
MRN

--
"I don't know half of you half as well as I should like, and I like
less than half of you half as well as you deserve!"

Bilbo Baggins

Fra : Mr. D

Dato : 31-10-06 19:53

"MRN" <haha@hvadtrorduselv.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> USA for at bede præsidenten om hjælp til at få deres far hjem til jul...
> (tror nok den er i sort/hvid). Så den i fjernsynet for mange år siden...

Det kunne jeg også virkelig godt tænke mig at vide.

Anyone?

simon