Wyatt Earp-film
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 30-10-06 15:13

Har "Lovløst land" (My Darling Clementine) og "Seksløberens time" (Hour
of the Gun) engang været udgivet på DVD reg. 2 med danske undertekster?

--
Jørgen Grandt
www.hamigen.dk - www.stornotime.dk

Fra : konstman

Dato : 02-11-06 21:14

Nej - og dog! "My Darling Clementine" fås som reg. 4 (Australien) med
danske undertekster (fx. http://www.ezydvd.com.au/item.zml/227134)!
"Hour of the Gun" fås som Reg. 1 med engelske undertekster. Mange
region 4-film kan problemløst afspilles på reg. 2-afspillere (har jeg
hørt), men da jeg selv kun har haft regionfri afspillere kan jeg ikke
teste det!

mvh
Jan Konstmann