ATT Lars Hoffmann: Dare To Love på TV2 Zul~
Fra : Per Hansen

Dato : 27-10-06 12:49

Kan du huske at du i August søgte efter film under emnet:
Film der handler om at overvinde personlige barrierer ?
Der fortalte jeg dig om filmen Dare To Love, som handler
om en ung kvinde der er meget svag mentalt og ender med at
blive dybt skizofren, da hendes bror omkommer i en bil ulykke
og at vi fandt ud af at den aldrig er kommet på hverken VHS eller
på DVD. Well du er pisse heldig, for nu kan du se den!

TV2 Zulu viser filmen Lørdag (imorgen) kl 14:05.
De kalder den bare for: Elsker, elsker ikke.

--
Per Hansen.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 27-10-06 19:31

Per Hansen wrote:

> TV2 Zulu viser filmen Lørdag (imorgen) kl 14:05.
> De kalder den bare for: Elsker, elsker ikke.

Hej Per,
Tak for tippet, Nu bor jeg i Spanien så jeg kan desværre ikke lige
fange TV2 zulu med husantennen.

Filmene var forøvrigt nogle som en bekendt ville købe til at lave en
lille samling om temaet som skulle bruges til en slags klub for folk
der prøver at kommer ud af et alkohol, stofmisbrug eller prøver at
overvinde nogle psykiske problemer. Jeg ved at hun købte mange af de
film der blev foreslået, men jeg ved dog ikke hvilke.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann