DVD leje
Fra : Masterpuf

Dato : 24-10-06 23:47

Hej

Jeg lejer pt film ved Lovefilm(tidligere Digitarian), men der er meget
dårlig service, og de sender film som vinden blæser.
Har tidligere lejet der under navnet Digitarian, og da fungerede det meget
bedre.

Nogle der har erfaring med andre?

Har set disse men kender intet til dem:
http://www.lejdvdfilm.dk/default2.asp
http://www.playtimeclub.dk/

Masterpuf

Fra : Michael

Dato : 25-10-06 17:47

Masterpuf skrev:

> [...]
>dårlig service, og de sender film som vinden blæser.
>Har tidligere lejet der under navnet Digitarian, og da fungerede det meget

De har indstillet udlejning af film.
http://www.lejdvdfilm.dk/page.asp?pageid=24

>http://www.playtimeclub.dk/

Kan kun anbefale dem. De er forholdsvis hurtige til at sende premiere
film i modsætning til Lovefilm. Er dog ikke medlem lige i øjeblikket.

--
I believe that, as quickly as possible, young cows
ought to be allowed to go across our border

George W. Bush

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 26-10-06 09:49

> [...]
> dårlig service, og de sender film som vinden blæser.
> Har tidligere lejet der under navnet Digitarian, og da fungerede det meget

Jeg er begyndt at modtage mails omkring kl. 18, at nu har de modtaget mine
film, og så får jeg en mail omkring kl. 22, at nu er mine film sendt. Før
var tidsrammen kl. 11 og kl. 15, og så modtog jeg filmene dagen efter. Det
gør jeg ikke nu. De dukker først op to dage efter. Mon ikke de er blevet for
store til at følge med deres egen succes?

Fra : Michael

Dato : 26-10-06 10:02

Mads Jakobsen skrev:

> [...]
>gør jeg ikke nu. De dukker først op to dage efter. Mon ikke de er blevet for
>store til at følge med deres egen succes?

Eller også har de skåret ned på personalet.

Fra : Masterpuf

Dato : 26-10-06 10:49

"Mads Jakobsen" <madsjakob@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> gør jeg ikke nu. De dukker først op to dage efter. Mon ikke de er blevet
> for store til at følge med deres egen succes?

Ja det samme er min erfaring, og det er absolut ikke acceptabel.

Masterpuf

Fra : Per Nielsen

Dato : 26-10-06 11:10

>Ja det samme er min erfaring, og det er absolut ikke acceptabel.

Jeg har et 2 films abonnement, og så længe jeg modtager 4 film om ugen
(2 er for lidt), er jeg egentlig ligeglad med hvornår de modtager og
afsender film.

Fra : Masterpuf

Dato : 26-10-06 14:02

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har et 2 films abonnement, og så længe jeg modtager 4 film om ugen (2
> er for lidt), er jeg egentlig ligeglad med hvornår de modtager og afsender
> film.
Jeg har det samme og er enig med 4 film om ugen er også fint for mig, men
det kan bare ikke lade sig gøre, hvis de ikke sender samme dag som de
modtager.

Jeg sender 2 retur søndag de modtager mandag - de sender 2 tirsdag jeg
modtager onsdag - jeg sender 2 retur torsdag, de modtager fredag - de sender
2 film mandag, jeg modtager tirsdag....
Det giver kun 2 pr uge.

Hvis de sender samme dag som de modtager:
Jeg sender 2 retur søndag de modtager mandag - de sender 2 mandag jeg
modtager tirsdag - jeg sender 2 retur onsdag, de modtager torsdag - de
sender 2 film torsdag, jeg modtager fredag - jeg sender 2 retur
lørdag/søndag de modtager mandag....
Det giver 4 pr. uge.

Masterpuf

Fra : Per Nielsen

Dato : 26-10-06 15:06

> [...]
>modtager tirsdag - jeg sender 2 retur onsdag, de modtager torsdag - de
>sender 2 film torsdag, jeg modtager fredag - jeg sender 2 retur

Det kan da også ske at jeg kun får 2 på en uge. Hvis det skete hver uge
ville jeg nok overveje at gå over til 1 film abonnement, eller opsige
abonnementet og prøve noget andet. Der er jo altid tanken, og så nøjes
med at leje de allerbedste :) Det er jo helt op til en selv.

Fra : Anders Hansen

Dato : 26-10-06 12:20

Jeg har kun prøvet at have abonnement hos LoveFilm, men det fungerede
ganske udmærket (til mit behov i hvert fald). Men hvis de f.eks.
modtog filmene mandag, fik jeg nye onsdag, så dag-til-dag levering var
der ikke tale om.

Mvh.
Anders