Indiana Jones boxset
Fra : Fax_Modem

Dato : 23-10-06 19:41

Hejsa

Et hurtigt spørgsmål: Hvilken udgave af offer-scenen i Indiana Jones og
Templets Forbandelse får man i den danske version af Indiana Jones box
set'et?

Er det den "familievenlige version" eller den råt-for-usødet version med alt
hvad dertil hører af blod, skrig, pumpende hjerter, lava og totur?

mange hilsner
Jesper

Fra : No Humor Man

Dato : 23-10-06 20:33

Fax_Modem wrote:
> [...]
>
> Er det den "familievenlige version" eller den råt-for-usødet version med alt
> hvad dertil hører af blod, skrig, pumpende hjerter, lava og totur?

Uklippet

--
No Humor Man - Corporation for Bad Swimmers

Fra : Holst

Dato : 23-10-06 21:00

No Humor Man wrote:

> Uklippet

Lyder lækkert.

Nu vi er ved det boxset, er der så nogen, der ved, hvor man kan få det
billigt. Kvickly skulle vist have haft det til salg for 149 eller 199
for et par måneder siden, men der var naturligvis ingen, da jeg hørte om
det og kom forbi butikken.

Fra : No Humor Man

Dato : 23-10-06 21:47

Holst wrote:

> [...]
> billigt. Kvickly skulle vist have haft det til salg for 149 eller 199
> for et par måneder siden, men der var naturligvis ingen, da jeg hørte om

Min kammerat havde samme problem i Århus... de havde købt en masse hjem
til tilbuddet, men de var udsolgt inden middag... ret vildt.

Ved desværre ikke hvor man kan få den billigt lige nu, sorry.

--
No Humor Man - Corporation for Bad Swimmers

Fra : Holst

Dato : 23-10-06 23:10

No Humor Man wrote:

> Min kammerat havde samme problem i Århus... de havde købt en masse hjem
> til tilbuddet, men de var udsolgt inden middag... ret vildt.
>
> Ved desværre ikke hvor man kan få den billigt lige nu, sorry.

Ja, så kan jeg godt se, at jeg, der kom midt i ugen ugen efter med håb
om stadig at finde den, ikke havde en jordisk chance for at få den.

Fra : Frank

Dato : 24-10-06 15:53

Holst skrev:

> Ja, så kan jeg godt se, at jeg, der kom midt i ugen ugen efter med håb
> om stadig at finde den, ikke havde en jordisk chance for at få den.

Har hørt Netto får den hjem til 199 Kr. i uge 44, ved desværre ikke
om det er rigtigt..har hørt det fra en bekendt. Så hold øje...

/Frank

Fra : Holst

Dato : 24-10-06 16:06

Frank wrote:

> Har hørt Netto får den hjem til 199 Kr. i uge 44, ved desværre ikke
> om det er rigtigt..har hørt det fra en bekendt. Så hold øje...

Tak for tippet. Det vil jeg holde øje med.

Fra : Thomas

Dato : 24-10-06 16:06

"Holst" <newsnov06@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> et par måneder siden, men der var naturligvis ingen, da jeg hørte om det

Der er allerede nu rygter om, at der kommer en ny box i 2008, med alle
4 film. (altså incl. den kommende) - Så måske man skulle vente og se

Mvh. Thomas

Fra : Holst

Dato : 24-10-06 16:14

Thomas wrote:

> Der er allerede nu rygter om, at der kommer en ny box i 2008, med alle
> 4 film. (altså incl. den kommende) - Så måske man skulle vente og se

Eftersom Indiana Jones 4 vist først forventes at få premiere i 2008, så
tvivler jeg på, at en sådan box allerede vil være på markedet i 2008.

Nærmere 2009 eller 2010.

Og det er jo nu, jeg gerne vil gense de gamle film.

Fra : Anders Houmark

Dato : 24-10-06 18:48

Holst wrote:

> [...]
> 2008.
>
> Nærmere 2009 eller 2010.
>
> Og det er jo nu, jeg gerne vil gense de gamle film.

Til den tid er vi sikkert allerede ovre i Blue Ray's afløser. :)

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Thomas

Dato : 24-10-06 19:14

> Eftersom Indiana Jones 4 vist først forventes at få premiere i 2008, så
> tvivler jeg på, at en sådan box allerede vil være på markedet i 2008.
>
> Nærmere 2009 eller 2010.

Jamen du skal da have lov til at tvivle... Jeg siger bare hvad rygterne
siger... Og hvis filmen kommer i 1. kvartal af 2008, er der da ingenting
galt for, at der kommer en ny box, til julesalget....

..Thomas

Fra : Peter Larsen

Dato : 25-10-06 04:55

"Thomas" <Thomas.Elbo@REMOVEMail.dk> wrote in message

> Der er allerede nu rygter om, at der kommer en ny box i 2008, med alle
> 4 film. (altså incl. den kommende) - Så måske man skulle vente og se

Tror folk stadig på at den film bliver til noget? Nu har der jævnligt været
rygter om at den film var liiiiiiige på trapperne de sidste 6-7 år, så mon
ikke man trygt kan slå koldt vand i blodet og så bare nyde de eksisterende
film. :)

Fra : Holst

Dato : 25-10-06 09:07

Peter Larsen wrote:

> [...]
> ikke man trygt kan slå koldt vand i blodet og så bare nyde de eksisterende

Mediernes omtale af netop den film inden for de seneste dage er nok med
til i hvert fald i øjeblikket at øge forventningen. Men det er lidt en
af den slags film, vi først tror på, når de er gået i gang med at filme.