Anime anbefalinger?
Fra : Johs32

Dato : 20-10-06 13:58

Er der nogen som kan anbefale nogle gode anime film (gerne af ældre dato)?

Jeg syntes rigtig godt om Ghost In a Shell 1, Patlabor 1 og 2, Wings of
Honneamise, Jin Roh, Memories (har støvsuget geekculure.dk)

Jeg syntes oså appleseed, Ghost in a shell 2 er flotte film men knap så
originale/interessante som de tidligere beskrevet.

Håber ovenstående kan give et clue om hvad jeg er på udkig efter og nogle
har et par stykker i ærmet som jeg har overset.

Mvh
Johs

Fra : HKJ

Dato : 20-10-06 16:27

Johs32 wrote:
> [...]
>
> Håber ovenstående kan give et clue om hvad jeg er på udkig efter og nogle
> har et par stykker i ærmet som jeg har overset.

Akira

Bubblegum Crisis, Tokyo 2040

Ghost in the Shell, Stand Alone Complex

Princess Mononoke

Witch Hunter Robin

Fra : Ukendt

Dato : 20-10-06 23:57

> Akira
>
> Bubblegum Crisis, Tokyo 2040
>
> Ghost in the Shell, Stand Alone Complex
>
> Princess Mononoke
>
> Witch Hunter Robin

Spirited Away?

HC

Fra : John Doe

Dato : 22-10-06 00:29

> Akira
>
> Bubblegum Crisis, Tokyo 2040
>
> Ghost in the Shell, Stand Alone Complex
>
> Princess Mononoke
>
> Witch Hunter Robin
----------------klip-----------------
Jeg har Bubblegum Crisis (Den første serie på 8 eps på dvd) og den mere
sjæle Bubblegum Crisis Crash på DVD. Men har dog aldrig set Bubblegum Crisis
Tokyo 2040. Kan man få den i en samlet pakke her i Danmark ?.

John

Fra : HKJ

Dato : 22-10-06 09:10

John Doe wrote:
> Jeg har Bubblegum Crisis (Den første serie på 8 eps på dvd) og den mere
> sjæle Bubblegum Crisis Crash på DVD. Men har dog aldrig set Bubblegum Crisis
> Tokyo 2040. Kan man få den i en samlet pakke her i Danmark ?.

Du kan købe den via Axelmusic, men det er så den amerikanske udgave du får.

Tokyo 2040 er noget forskellig fra den første Bubblegum, stilen er lidt
anderledes, personerne er også lidt anderledes, men den store forbedring
er at den har en sammenhængende historie.

Fra : HKJ

Dato : 22-10-06 14:52

HKJ wrote:
> [...]

Jeg glemte lige:

Last Exile

Fra : Kim Jensen

Dato : 22-10-06 14:44

Johs32 wrote:
> Jeg syntes rigtig godt om Ghost In a Shell 1, Patlabor 1 og 2, Wings of
> Honneamise, Jin Roh, Memories (har støvsuget geekculure.dk)

Sky Blue (aka: Wonderful Days)

--
mvh Kim Jensen
blog.werx @ http://kim.litewerx.dk

Fra : Tue Sørensen

Dato : 23-10-06 05:32

Johs32 skrev:
> [...]
>
> Håber ovenstående kan give et clue om hvad jeg er på udkig efter og nogle
> har et par stykker i ærmet som jeg har overset.

Denne her er helt uomgængelig:
Nausicaa of the Valley of the Winds
http://www.imdb.com/title/tt0087544/

Ellers vil jeg også anbefale Steam Boy.