Fantasy-agtig tegnefilm med skeletkrigere
Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 15-10-06 20:59

Kan kun huske mig lidt om denne tegnefilm fra min barndom, men det foregår i
en slags middelalderlig fantasy-verden, hvor en gruppe eksperimenterer med
noget trolddom af en slags. En af dem er ond og bliver udødelig som et
skelet (han bliver resten af gruppens ærkefjende og laver en lille hær af
skeletkrigere, som kan slås i stykker men ikke dræbes). En mand fra gruppen
bliver "halvdød" og kan gå i et med skyggerne e.l. Resten er vidst bare
almindelig krigere.
Ringer dette nogle klokker?

Fra : Lasse Jensen

Dato : 15-10-06 21:11

Sren Kjeldsen wrote:

> [...]
> skeletkrigere, som kan slås i stykker men ikke dræbes). En mand fra
> gruppen bliver "halvdød" og kan gå i et med skyggerne e.l. Resten er vidst

Masters of the universe?

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 15-10-06 21:56

"Lasse Jensen" <fafler@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Masters of the universe?
>
> --
> Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
> Linux, the choice of a GNU generation.

Nej det er fra starten af 90'erne... Men der kom godt nok også en
legetøjskæde,hvoraf noget af det vist stadig kan købes... "Skeletor eller
Skeleton indgår vist i navnet..

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 15-10-06 22:19

Har fundet ud af det...

Det hed simpelthen "Skeleton Warriors" :D

Gad vide hvor man kan få fat i nogle episoder :S