DTF Plus
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 17-11-06 19:19

Hej

Er der nogen der er PLUSmedlem hos DTF og som har fået noget godt ud
af det?

De priser de reklamerer med gør det jo billigt at blive PLUSmedlem,
hvis man alligevel vil ud at rejse eller på weekendophold. Men det
nytter jo ikke noget, hvis chancen for at man faktisk kan nå at
bestille noget er mindre end ingenting.

Mvh Trine

--
Så har vi udvidet butikken og fyldt den med julevarer og kurve
Vi er også klar med afdækningsgran, juletræer og dekorationsmateriale

Fra : Søren Blom

Dato : 17-11-06 21:27

"Trine Kornum Christiansen" <news@trinekc.dk> skrev i

> [...]
> hvis man alligevel vil ud at rejse eller på weekendophold. Men det
> nytter jo ikke noget, hvis chancen for at man faktisk kan nå at

Vi har et par enkle gange benyttet os af tilbudene i DTF plus, bl.a. har vi
fået et weekend ophold i København, Hamborg samt i Stockholm for næsten
ingenting, man skal være hurtig når tilbudene gives fri.

Vi har ikke benyttet eller forsøgt at benytte nogen af deres tilbud i det
sidste ½ år, da jeg har et job hvor jeg rejer uhyggeligt meget, så
fortrækker man ofte bare at være hjemme.
--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk