Flybilletter fra DK til Pakistan
Fra : Lars Kristian Jensen

Dato : 14-11-06 17:39

Hej NG, jeg har lovet at undersøge priser for en kollega mht. billetter fra
KBH til Pakistan i perioden 24. december 2006 - 16/17. januar 2007. De er to
voksne og to børn 2 år og 4 år. De skal rejse fra KBH. Den optimale lufthavn
i Pakistan er Lahore alternativt Islamabad.

ER der nogle der kan hjælpe her ?

På forhånd tak

Lars Kristian Jensen

Fra : erectus

Dato : 14-11-06 19:24

Lars Kristian Jensen wrote:

> [...]
> januar 2007. De er to voksne og to børn 2 år og 4 år. De skal rejse
> fra KBH. Den optimale lufthavn i Pakistan er Lahore alternativt

Her er en søgemaskine, som er god til blandt andet Pakistan:
http://www.flyingoffice.dk/

Den udmærker sig ved, at man kan bladre på dagene, indtil man finder det,
der passer bedst. Så forslaget er, at du/I selv finder det rigtige
tidspunkt for afrejse.

Den billigste pris cph-lahore er for 2 voksne og 2 børn (over 2 år under 11
med eget sæde) omkring 4.000 kr. per voksen og omkring 3.000 kr. per barn. I
alt omkring 14.000 kr. for en enkeltbillet regnet på tirsdag den 9,
januar 2007 med Gulf Air. Der flyves på den afgang via Heathtrow
(overnatning) og Bahrain.

Mvh Jarl

Fra : Kim Persson

Dato : 15-11-06 02:06

>De skal rejse fra KBH. Den optimale lufthavn
> i Pakistan er Lahore alternativt Islamabad.
> Lars Kristian Jensen

lidt OT: men anyway jeg har engang arbejdet i lufthavnen, og det var ikke
ligefrem pæne ord der blev sagt om flyselskabet PIA. Små eksempler var der
kakkerlakker i loftet på toilettet, dyr i maden osv. Selvfølgelig har andre
selskaber sikkert også til tider problemer med ovenstående, men mange
medarbejdere inkl mig selv ville gerne undgå at skulle ombord på deres fly.

Det skal dog holdes for øje at mine oplysninger snart er fem år gamle, så
måske de har fået bedre styr på disse ting :o/

//Kim

Fra : Martin

Dato : 15-11-06 11:38

Kan egentlig ikke se relevansen af din kommentar i denne tråd - der
bliver spurgt til billetter til Lahore.

Martin

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 15-11-06 19:24

Martin <none@nospam.dk> wrote in

> Kan egentlig ikke se relevansen af din kommentar i denne tråd - der
> bliver spurgt til billetter til Lahore.

Relevansen er vel at PIA er det eneste selskab der flyver CPH-LHE direkte.

Fra : erectus

Dato : 15-11-06 21:00

Kent Oldhøj wrote:

> Relevansen er vel at PIA er det eneste selskab der flyver CPH-LHE
> direkte.

Der er absolut ingen af dine kommentarer, der overhovedet har relevans --
eller på noget tidspunkt har haft det. Du er en politisk
fagforeningskommisær, der kæfter op om alting andet end rejser. Som du
heller ingen forstand har på.

Hvad med at byde på noget af alt, du engang påstod, du havde at byde på.
Noget frygteligt vås med, at man skulle tage hensyn til folks
forventninger!!! Du og dine politiske kommentarer er jeg træt af. Så skrub
af med dem, grønært.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 16-11-06 00:27

"erectus" <freshair@vip(.)cybercity.dk> wrote in message
> Der er absolut ingen af dine kommentarer, der overhovedet har relevans --

Well det eneste Kent har udtalt sig om i denne sammenhæng er at PIA er de
eneste der beflyver CPH-LHE..
Du kan være uenig i validiteten af udsagnet, men i forhold til at bedømme
Martins kommentar til Kims indlæg, så er Kents udsagn da i høj grad
relevant.

> Du er en politisk fagforeningskommisær, der kæfter op om alting andet end
> rejser. Som du heller ingen forstand har på.

Den slags foregår i muddergruppen, kan du selv finde den?

--
Martin Højriis Kristensen
http://www.makr.dk/ - intet at komme efter

Fra : erectus

Dato : 16-11-06 13:04

Fra : Jan Bøgh

Dato : 17-11-06 18:07

erectus skrev i 455b71d4$0$65123$157c6196@dreader2.cybercity.dk dette:

[ Kent Oldhøj bashing ]

> Du og dine politiske kommentarer er jeg træt af. Så
> skrub af med dem, grønært.

Ku' du ikke indskrænke dig til at bruge dit kill-filter. Personligt sætter
jeg en del pris på KO's specielle indsigt på flyområdet.

vh
Jan

http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 17-11-06 18:52

Hej Jan!
Du er desværre kommet til at poste dit indlæg i den forkerte rubrik.
Mvh. Jesper

Fra : Jan Boegh

Dato : 18-11-06 18:59

Jesper Pedersen skrev i 455df6a4$0$20243$edfadb0f@dread16.news.tele.dk
dette:
> Hej Jan!
> Du er desværre kommet til at poste dit indlæg i den forkerte rubrik.
> Mvh. Jesper

Ahhwhaaa?

vh
jan

Fra : Kim Persson

Dato : 16-11-06 00:52

> Kan egentlig ikke se relevansen af din kommentar i denne tråd - der
> bliver spurgt til billetter til Lahore.
>Martin

1: For det første skrev jeg det var OT.
2: Nogle mennesker værdsætter at komme raske til deres destination.
Informationen var derfor ment som en almennyttig oplysning såfremt der var
flere valgmuligheder.
3: Skal du absolut spille netbetjent, så optræd selv eksemplarisk. Læs
www.usenet.dk hvorledes man svarer på indlæg. Besvarelser er altid under,
det man svarer på.
4: Yderligere kommentarer henvises til dk.snak.mudderkastning

//Kim

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 15-11-06 15:01

Hej Lars!
På denne hjemmeside http://www.travelmarket.dk/cfml/vta.cfm fandt jeg denne
pris 24520 kr. for 2 voksne og 2 børn på 2 og 4 år København - Moskva den
20/12 - 17/1 (første søgning) og Moskva - Lahore den 21/12 - 16/1 (anden
søgning).
Mvh. Jesper

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 15-11-06 22:24

Hej Lars!
Jeg fandt en flybilletpris på 27.016 kr. København - Riga den 18/12 - 18/1
(første søgning) og Riga - Lahore den 19/12 - 16/1 (anden søgning) for 2
voksne og 2 børn på 2 og 4 år.

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 15-11-06 22:36

Det var flyprisen 21.768 kr. som jeg valgte fordi der er ikke så lang
ventetid i Moskva på udrejsen i forhold til den udrejse der står før den.
Mvh. Jesper

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 16-11-06 17:28

Hej Lars!
Det er vigtigt, at bestille flybilletterne hurtigst mulig for at få dem til
en fordelagtig pris.

Fra : Lars Kristian Jensen

Dato : 16-11-06 18:36

Tak for de mange fine svar jeg har givet dem videre til min kollega, hun
skulle købe Idag, så jeg er meget spændt på at høre om, hvad hun fik det til
imorgen

Lars Kristian Jensen

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 16-11-06 20:05

Hej Lars!
Jeg fandt denne flybilletpris 20.138 kr. for København - Moskva den 20/12 -
17/1 (den ene søgning) og Moskva - Lahore den 21/12 - 16/1 (den anden
søgning).
Gav du bare linket videre til din arbejdskollega, som jeg havde givet til
dig?