ønskes varme i uge 6
Fra : jenny og søren

Dato : 11-11-06 16:56

Hej Ng

Vi vil gerne et smut ned til varmen i uge 6 til næste år, er der nogen
herinde der har nogle gode forslag som også er til at betale sig fra....
der er dog nogle ting der skal være opfyldt:

det skal være fra Billund eller Aalborg

helst ikke over 3000 kr. pr person (ca)

helst ikke Egypten, kæresten tror ikke det bliver godt men jeg er åben for
forslag til at overbevise hende.......

håber på en masse forslag

Søren Brix

Fra : erectus

Dato : 13-11-06 13:14

jenny og søren wrote:

> [...]

> helst ikke Egypten, kæresten tror ikke det bliver godt men jeg er
> åben for forslag til at overbevise hende.......

Prøv at specificere nærmere med hvortil, afrejsedato og tid på dagen.

Mvh Jarl

Fra : jenny og søren

Dato : 13-11-06 16:33

">

> Prøv at specificere nærmere med hvortil, afrejsedato og tid på dagen.

Hej Igen

der kan tidligst være tale om afrejse fredag d. 2/2 sidst på dagen ellers er
hele weekenden åben for forslag...

mvh

Søren

Fra : erectus

Dato : 13-11-06 16:43

jenny og søren wrote:

> Hej Igen

> der kan tidligst være tale om afrejse fredag d. 2/2 sidst på dagen
> ellers er hele weekenden åben for forslag...

Åben for forslag hvorhen.

Fra : jenny og søren

Dato : 13-11-06 21:24

"erectus" <freshair@vip(.)cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Åben for forslag hvorhen.

Ned til varmen det være sig tenerife, mallorca, tunisien osv

søren

Fra : erectus

Dato : 13-11-06 21:35

jenny og søren wrote:

> Ned til varmen det være sig tenerife, mallorca, tunisien osv

3.000 kr. per person lyder i bedste fald til en Gran Canaria tur.
Temperaturen på mallorca er i februar max 15 grader og min 5 grader.
Tenerife og Tunesien plejer i snit at være lidt dyrere end Gran Canaria.

Mvh Jarl

Fra : erectus

Dato : 13-11-06 22:16

erectus wrote:

> [...]
> Temperaturen på mallorca er i februar max 15 grader og min 5 grader.
> Tenerife og Tunesien plejer i snit at være lidt dyrere end Gran

Omkring 5.000 kr. for en uge (2.2-9.2) per person fra Billund forudbestilt.

Mvh Jarl

Fra : Erling S.

Dato : 13-11-06 22:31

jenny og søren skrev:

> Ned til varmen det være sig tenerife, mallorca, tunisien osv
>
> søren

I uge 6 er der ikke mange bud inden for rimelig afstand,
hvis man skal have temperaturer over 20 grader.
Alle Middelhavslande + Tunesien og Marokko er for kolde.
Derimod kan det anbefales at tage til en hvilken som helst af
af de kanariske øer.
Jeg har besøgt både Lanzarote, Tenerife, GranCanaria og Fuerte-
ventura i januar/februar.
Fælles for dem er, at der er flest solskinstimer på den sydlige
del af alle øer.
Hurghada i Ægypten har også en temperatur over 20 grader på
dette tidspunkt.
Du kan sikkert finde tilbud under 3.000 kr., når vi nærmer os en
14 dage før rejsetidspunktet. Vi har mange gange købt uspecificerede
rejser for omkring 2.000 kr. eller derunder, og har aldrig fået
dårlige lejligheder/værelser.
Søg på de gængse selskaber og check text-tv (TV2)
/Erling